Microsoft Edge برای ویندوز ۱۰ موبایل با قابلیت دانلود در پس زمینه در نسخه بعدی

Microsoft Edge برای ویندوز 10 موبایل با قابلیت دانلود در پس زمینه در نسخه بعدی

وقتی بسراغ مرورگر های اینترنت گوشی می آییم کاربران بدنبال مرورگری میگردند که محدودیتی برایشان نداشته باشد. برخی کاربران دوست دارند تا در پس زمینه مرورگر بتوانند دانلود کنند فایل هایشان را، در حالیکه ممکن است این یک ویژگی کوچک برای برخی باشد، برخی هم خیلی برایشان مهم است و سوال ما اینست که مایکروسافت در مورد مرورگر اینترنت Microsoft Edge برای ویندوز ۱۰ موبایل این قابلیت را پشتیبانی خواهد کرد یا خیر؟

در گذشته تیم مایکروسافت اج این مسئله را بیان کرده بود که اکنون نقشه ای برای قابلیت دانلود در پس زمینه نداریم ولی اکنون بر اساس بازخورد های زیاد کاربران و در خواست هایشان این تیم تصمیم گرفت که این ویژگی را به گوشی هایش اضافه کند.

Microsoft Edge برای ویندوز 10 موبایل با قابلیت دانلود در پس زمینه در نسخه بعدی

البته از پاسخ اینگونه بر می آید که در حال کار بر روی این ویژگی هستند و نباید انتظار داشته باشید این ویژگی بسرعت بر روی گوشیتان بیاید. جواب مدیر این مرورگر Microsoft Edge در توییتر خود اینگونه جواب داد:

“ما در حال کار بر روی آن هستیم ولی مطمئن نیستیم چه زمانی آماده میشود. احتمالا در نسخه اول که منتشر میشود نباشد.”

همچون طبیعت سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل میتوان فهمید که مرورگر اینترنت Edge نیز یک برنامه خواهد بود. برنامه ای که در استور ویندوز خواهد بود و مایکروسافت میتواند جداگانه برایش اپدیت منتشر کند و در آپدیت ها نیز قابلیت های جدید را به آن اضافه کند. خب این قابلیت مورد نظر ما نیز در آپدیت هایی به برنامه اضافه خواهد شد، اینکه چه زمانی معلوم نیست ولی خبر مهم اینست که این قابلیت را خواهیم داشت.

اخرین نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل اکنون ۱۰۱۳۶ است که بخشی جداگانه در این مرورگر قرار گرفته که دانلود ها در آن قرار میگیرند و بخش download history را داریم و حتما در این قسمت بخش دانلود در پس زمینه نیز اضافه خواهد شد.

منبع: توییتر

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept