Lumia Denim برای لومیا ها اوایل سال ۲۰۱۵ و برای برخی نیز در ادامه سال منتشر خواهد شد

اپدیت فریمور Lumia Denim لومیا دنیم یا لومیا جین

هنوز هم اخبار هایی که جدید نیستند در مورد نگرانی دارندگان لومیا در مورد اپدیت Lumia Denim برای لومیا ها وجود دارد. برخی سایت ها این خبر غیر معتبر را منتشر میکنند که این اپدیت در جایی در ماه نوامبر منتشر میشود اما زمان ثابت کرد که این اخبار دروغی بیش نبود.

اگر چه مایکروسافت این خبر را منتشر کرد که حداقل برخی لومیا ها تا اخر سال ۲۰۱۵ اپدیت را دریافت میکنند و دستگاه های قدیمی تر بصورت ترتیبی در سال ۲۰۱۵ اپدیت را دریافت خواهند کرد.

امروز دو نکته دیگر هست که میتوان به این خبر اضافه کرد. سایت Puhelinvertailu خبری را منتشر کرد مبنی بر اینکه این اپدیت امسال منتشر نمیشود و این برنامه که در ربع اخر سال منتشر شود متوقف شد. منبع این خبری که منتشر شد از اکانت مایکروسافت لومیا در فنلاند برداشته شده که این نوشته را منتشر کرده:

“Denim päivitys lähetetään kaikkiin Lumioihin, joissa on Cyan, ensi vuoden alusta lähtien operaattorien testien jälkeen.”

معنی این نوشته این میشود که لومیا داران با اپدیت لومیا cyan اپدیت لومیا denim را در سال بعد، بعد از تست کردن توسط اپراتور ها دریافت میکنند.

اگر چه این خبر به خودی خود خبر جدیدی نیست و مطلب جدیدی را منتشر نمیکند. در عوض امروز ما از مایکروسافت خبری را دریافت کردیم که در ان خبری از انتشار اپدیت حداقل برای برخی دستگاه ها در ماه دسامبر نیست. ولی این برداشت میشود که همه چیز روی برنامه در حال انجام است:

“Lumia Denim update is being tested in selected markets ahead of broader rollout, which begins later this year as planned. It is expected to be available for all Lumia smartphones running Windows Phone 8.1 early 2015, following partner testing and approvals.”

ترجمه: اپدیت لومیا denim در برخی فروشگاه های خاص بر اساس لیست انتشار در حال ازمایش است. که همانطور که درنظر داشتیم سال بعد منتشر شود. انتظار داریم که تمام لومیا داران که ویندوز فون ۸٫۱ را نصب کرده اند اوایل سال ۲۰۱۵ اپدیت را دریافت کنند، گوشی های تحت اپراتور نیز بعد از تست اپراتور ها اپدیت را میگیرند.”

همانطور که میدانستیم، انتظار داریم تا ابتدا گوشی های لومیا ۱۵۲۰ و لومیا ۹۳۰ اپدیت را دریافت کنند و گوشی های لومیا ۵۳۵ و سری ۷۳x و لومیا ۸۳۰ نیز که این اپدیت را به صورت رسمی دارند.

منبع: فیسبوک مایکروسافت لومیا فنلاند و مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept