Lumia Denim برای بیشتر گوشی ها تا ۲۰۱۵ منتشر نخواهد شد (اپراتور O2)

اپدیت فریمور Lumia Denim لومیا دنیم یا لومیا جین

اپراتور UK با نام O2 مطلبی را در انجمن هایش منتشر کرد که حاکی از این قضیه است که گوشی های تحت اپراتور این شرکت اپدیت لومیا دنیم Lumia Denim را دیرتر دریافت خواهند کرد. اگرچه لومیا ۹۳۰ کاملا تایید شده که اپدیت GDR1 را دریافت کرده است ولی بقیه گوشی ها تا سال بعد انتظار نمیرود که اپدیت را دریافت کنند و Lumia Denim برای بیشتر گوشی ها تا ۲۰۱۵ منتشر نخواهد شد

ظاهرا مایکروسافت هنوز در حال منتشر کردن اپدیت برای اپراتور هاست. O2 میگوید:

“این در حال امدن است اما ما انتظار نداریم که مایکروسافت اپدیت را تا اخر امسال منتشر کند و از همین میترسیم، اگر چه شما دیدید که در همین امسال لومیا های جدید را معرفی کرد… خیلی زود – ماه ژانویه زمانیست که برای این اپدیت احتمال میدهیم.”

اینکه چه زمانی کاربرانی که گوشی تحت اپراتور O2 را دارند میتوانند اپدیت را دریافت کنند، شرکت این مطلب را منتشر کرده که اپدیت را تا حد ممکن سریع ازمایش میکند و منتشر میکند:

“ما منتظر ایستاده ایم – وقتی مایکروسافت اپدیت را برای ما فرستاد تا جایی که میتوانیم اپدیت را زود منتشر کنیم ما هر چه زودتر بتوانیم اینکار را میکنیم. به محض اینکه اپدیت را به ما بدهند ما ان را ازمایش میکنیم و ان را برای شما کاربران منتشر میکنیم.”

منبع: انجمن O2

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept