Lumia Collection جایگزین Nokia Collection در استور ویندوز فون شد

Lumia Collection جایگزین Nokia Collection در استور ویندوز فون شد

امروز صبح کاربران زیادی این خبر را گزارش کردند که نام Lumia Collection جایگزین Nokia Collection در استور ویندوز فون شده است و بعد از مدتی این قضیه در سرتاسر کشورها عمومی شد و برای همه این اتفاق افتاد.

این تغییر نام هیچ اتفاق شگفت انگیزی نیست چون مایکروسافت ماه هاست که در حال تغییر نام محصولات مختلف و عنوان ها در اینترنت و وبسایت و… است که نام نوکیا را حذف کند.

شاید بتوان گفت این که Lumia Collection جایگزین Nokia Collection در استور ویندوز فون شد اخرین تغییر نام اساسی باشد و فقط تعداد خیلی اندکی از محصولات نوکیا که اهمیت کمی دارند نام نوکیا را داشته باشند.

مجموعه Lumia Collection قسمتی در استور ویندوز فون است که نرم افزار های مخصوص لومیا در ان قرار میگیرند. این نرم افزار ها از برنامه های عکاسی هستند تا باقی برنامه های منحصر بفرد که فقط برای گوشی های لومیا ویندوز فون است. اخرین برنامه ای که عالیست و به این قسمت افزوده شده را میتوان برنامه قدرتمند Movie Creator برای ویرایش و ساخت ویدیو دانست.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept