Lumia Camera 5 با Lumia Denim به ویندوز فون خواهد امد

بررسی قابلیت Moment Capture در برنامه عکاسی Lumia Camera ویندوزفون (1)

اپدیت لومیا Denim ویژگی های زیادی را برای گوشی های ویندوز فونی می اورد، این اپدیت، اپدیتی است فریموری که بصورت پایه درایو ها و… را ارتقا میدهد و باعث میشود سیستم عامل جدید بتواند بر روی گوشی قرار بگیرد. البته ویژگی هایی نیز بصورت خود به خود بعد از اپدیت فریموری اضافه میشوند.

ویژگی هایی که انها را بصورت کامل قابلیت های lumia denim را نوشتیم و انها را کامل توضیح دادیم. از جمله ویژگی ها میتوان به پیشرفت عالی دوربین اشاره کرد که قابلیت هایی از جمله فیلمبرداری ۴K و.. به ان اضافه میشوند.

اما مایکروسافت خبر جدیدی را در این زمینه منتشر کرد و اطلاعات جدیدی از تغییرات Lumia Denim را در سایت رسمی خود نوشت. نوشته مایکروسافت عبارتست از:

“لومیا ۸۳۰ – ۹۳۰- ۱۵۲۰ و Icon با اپدیت لومیا Denim بصورت خودکار برنامه جدید Lumia Camera 5 را دریافت میکنند. برنامه Lumia Camera Classic نیز با نام جدید Lumia Camera 4 در استور موجود است که میتوانید در استور ان را دانلود کنید.”

پس برنامه Lumia Camera 5 یکی از برنامه هایی ویژه ایست که با اپدیت لومیا Denim به ویندوز فون خواهد امد. همانطور که در بالا مایکروسافت گفته برنامه Lumia Camera Classic نیز وجود خواهد داشت که اگر کاربرانی از برنامه جدید راضی نبودند به استور رفته و برنامه Lumia Camera Classic را دانلود و نصب کنند و از ان استفاده کنند. باید بدانید که نام جدید Lumia Camera Classic به Lumia Camera 4 خواهد شد.

حال اینکه چرا مایکروسافت این امکان را قرار داده که برنامه قدیمی را هم بتوانیم نصب کنیم در صورتی که برنامه جدید امکانات بهتری را دارد مشخص نیست. میتواند به این دلیل باشد که امکانات برنامه عکاسی لومیا جدید خودکار باشد و برای کاربرانی که میخواهند ویژگی ها را بصورت دستی تغییر دهند این برنامه نیز موجود باشند و شاید هم دلایل دیگر داشته باشد. و البته دلایل زیاد دیگری میتواند داشته باشد که در اینده معلوم میشوند.

منبع: مایکروسافت

2 نظرات
  1. محمد کاربر می گوید

    سلام
    مرسی از سایت خوبتون که یکی از بهترین ها در ویندوز فون هستش. اینو بدون اغراق میگم.
    در مورد این خبر میخواستم بپرسم: حالا که مایکروسافت لومیا دنیم رو به چند گوشی محدود کرده یعنی این آپدیت برای گوشی های دیگه قرار نیست عرضه بشه؟

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      سلام
      نظر لطفتونه خیلی ممنون
      اپدیت lumia denim برای همه گوشی های خواهد اومد. چون پیشنیازی برای اپدیت های بعدیه و خود مایکروسافت هم گفته ویندوز ۱۰ برای همه گوشی ها میاد. پس دنیم هم برای همه گوشی ها میاد
      ولی قابلیت هایی که این اپدیت اضافه میکنه برای هر گوشی متفاوته و در این خبر فقط به تغییراتی که در این گوشی ها اضافه میکنه اشاره شده و این دلیل این نیست که برای بقیه گوشی ها نیاد
      حتما برای همه گوشی ها خواهد امد

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept