کاشی زنده Live Tile جدید فروشگاه store اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱

کاشی-زنده-Live-Tile-جدید-فروشگاه-store-در-اپدیت-اول-ویندوزفون-8-(2)

اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ ویژگی های جدیدی را برای ویندوزفون به ارمغان اورده است و البته قابلیت های ساختاری که ما مشاهده نمیکنیم و برای سازندگان و تولیدکنندگان گوشی است. یکی از ویژگی های جدید این اپدیت کاشی زنده Live Tile برای فروشگاه store اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ است.

برنامه های سیستمی نمیتوانند قابلیت چرخش Flipping کاشی را به برنامه های خود اضافه کنند و این دلیل اینست که چرا ایکس باکس موزیک و استور چنین ویژگی را ندارند. اما هر دو برنامه نام برده شده قابلیت برگشتن یا چرخیدن Flip را در اپدیت اول خواهند داشت همانطور که فروشگاه یا استور اکنون برنامه و بازی های جدید را در همین حرکت نمایش میدهد و ایکس باکس موزیک نیز در هفته بعد در یک اپدیت بزرگ چنین قابلیتی را خواهد داشت.

در حالت پیش فرض کاشی فروشگاه بر روی حالت زنده Live است و اگر شما از ان خوشتان نمی اید و یا به هر دلیلی، میتوانید ان را خاموش کنید و برای این کار به مسیر زیر بروید:

  • فروشگاه Store را باز کنید.
  • بر روی سه نقطه “…” ضربه بزنید.
  • تنظیمات Setting را انتخاب کنید.
  • به انتهای صفحه و گزینه “کشی زنده Live Tile” بروید.

و در این قسمت شما دو تنظیم مختلف را میبینید که یکی گزینه خاموش و دیگری گزینه کاشی زنده تحت وای فای است که یعنی اگر وای فای روشن بود کاشی Live باشد که ویژگی جذابی است. کاشی زنده هر شش ساعت بصورت خودکار اپدیت و بروزرسانی میشود. کاشی زنده بر اساس سه نوع مختلف تغییر میکند:

Default Store icon > App Name > App graphic ایکن اصلی فروشگاه > نام برنامه فقط > عکس برنامه

کاشی-زنده-Live-Tile-جدید-فروشگاه-store-در-اپدیت-اول-ویندوزفون-8-(1)

در هر اپدیت که در هر ۶ ساعت صورت میگیرد سه برنامه معرفی میشود که میتواند کاشی را هر لحظه بروز نگه دارد. اگر چه این ویژگی یک اتفاق بزرگ نیست اما همینکه شاهد تغییرات کوچک و بزرگ در اپدیت ها خوب است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept