Hisense اولین گوشی ویندوزفونی اش به نام نانا nana را منتشر کرد

Hisense اولین گوشی ویندوزفونی به نام  نانا nana  را منتشر کردشرکت Hisense اولین گوشی ویندوزفونی اش به نام نانا nana با نسخه ویندوزفون ۸٫۱ و اپدیت اول GDR1 منتشر خواهد شد و نام ان nana نامیده شده است و میتوان اولین گوشی ویندوزفونی است که با این نسخه جدید منتشر میشود. دومین ویژگی خاص که این گوشی دارد دوسیم کارته بودن ان با قبلیت ارتباطی CDMA+GSM است.

ویژگی ها و مشخصات گوشی ویندوزفونی nana عبارتند از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۸۵۴×۴۸۰ – پردازشگر cpu اسنپدراگون کوالکوم ۱٫۲GHz دو هسته ای – ۵۱۲MB رم – ۴ گیگابایت حافظه داخلی – پشتیبانی از کارت حافظه خارجی قابل ارتقا تا ۳۲ گیگ – WiFi – بلوتوث – دوسیم کارته و باتری با ظرفیت ۲۰۰۰ mAh. از زمانیکه اپدیت اول ویندوزفون منتشر شد میدانیم که نام کورتانا که به چین وارد شد نیز نام ان به Xiao Na تغییر کرد و ما در این گوشی به جای کورتانا شاهد Xiao Na هستیم.

و قبل از اینکه شما کاربران ویندوزفونی بگین باید عرض کنم که کلید های نویگیشن این گوشی بیشتر شبیه اندروید است بجای اینکه شبیه ویندوزفون باشد. میتوان گفت که نانا nana دومین گوشی است که با سیستم عامل ویندوزفون در چین منتشر میشود. اولین گوشی MIRA 6 نام داشت که عکس ان را میتوانید در زیر ببینید:

Hisense اولین گوشی ویندوزفونی به نام نانا nana را منتشر کرد

از ویژگی های MIRA 6 نیز میتوان به صفحه نمایش ۵ اینچی HD و دوربین ۸ مگاپیکسلی و ۸ گیگابایت حافظه داخلی بعلاوه پشتیبانی از کارت حافظه خارجی نام برد. دلیل قرار گرفتن دکمه هایی شبیه اندروید در پایین این گوشی ها بجای دکمه ویندوزفون هنوز هم معلوم نیست؛ چون در این گوشی نیز تکرار شده بود.

منبع: Hisense

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept