Gameloft از بازی جدید Order & Chaos Online 2: Redemption رونمایی کرد

Gameloft از بازی جدید موبایل Order & Chaos Online 2: Redemption رونمایی کرد

بازی های نقش MMORPGs در واقع بازی هایی هستند که به سبک نقش آفرینی در آنها بازی میکنید. یعنی خود شما در نقش یک بازیکن هستید و کنترل فقط او را بصورت کامل در دست دارید. در این سبک بازی ها شما میتوانید در سطح جهانی با کاربران چت کنید و در دنیایی که تمام کاربران در آن وجود دارند بازی کنید.

این بازی ها آنلاین هستند و نیاز به اتصال به اینترنت دارند. در سبک واقعی MMORPGs شما قابلیت این را خواهید داشت که با دیگر کاربران نیز تشکیل یک تیم را دهید و دنیا را جستجو کنید و با غول های بزرگ مبارزه کنید. یکی از بازی های خیلی موفق در این زمینه، بازی Order & Chaos Online از شرکت معروف گیم لافت است.

دانلود ویدیو

حال شرکت گیم لافت برای کاربران و بازیکنان مشتاق این سبک و این بازی یک بازی جدید و زیبای دیگر را رونمایی کرد که با نام Order & Chaos Online 2: Redemption به بیرون خواهد آمد. در این سبک بازی شما میتوانید از بین ۵ شخصیت مختلف یکی را انتخاب کنید و او را در یکی از چهار نقش مختلفی که وجود دارد قرار دهید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept