Cinemagraph beta با خروجی MP4 و پوشه جدید Cinemagraph اپدیت شد

نسخه جدید Lumia Cinemagraph برای ویندوز فون با پسوند Beta اماده دانلود است

همچون دیگر برنامه های مایکروسافت Cinemagraph نیز در دو نسخه مختلف منتشر شده است که شامل نسخه ازمایشی و نسخه رسمی است. نسخه ازمایشی، بتا Beta ویژگی های جدید را ابتدا میگیرد تا انها را بنحوی ازمایش کند و سپس بصورت رسمی منتشر کند. اکنون نیز Cinemagraph beta با خروجی MP4 و پوشه جدید Cinemagraph اپدیت شد.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/072dd8b1-4fd9-4f88-a022-791dbad1be0a?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

ویژگی های Cinemagraph beta 4.6.0.11

  • فایل های اشتراک گذاری شده cinemagraph بصورت ویدیوهای تکرار شونده به اشتراک گذاشته میشوند.
  • سرور جدایی ندارد برنامه و نیازی به Nokia Account نیست.
  • فایل هایی که قبلا به اشتراک گذاشته بودین قابل دسترسی نیستند برای اینکار به برنامه Lumia Cinemagraph بروید.
  • عکس های اشتراک گذاری شده داخل پوشه Shared Cinemagraphs در داخل گوشی ذخیره خواهند شد.

قابلیت اشتراک گذاری بصورت فایل های ویدیویی تکرار شونده به این معناست که شما میتوانید عکس های همچون GIF را بر روی هر دستگاهی که MP4 را پشتیبانی میکند نمایش دهید. در حالی که این فرمت این روز ها در حال معروف شدن است میتوانید این فایل ها را به هر کسی ایمیل کنید و یا بفرستید.

حداقل بر روی دستگاه های ما پوشه جدیدی با عنوان Cinemagraph ساخته نشده است که عکس های موجود و یا عکس های جدید در داخل ان قرار بگیرند. شاید این ویژگی قابلیتی خاص دارد و یا به تدریج فعال میشود.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept