۷ ویژگی مهم مایکروسافت لومیا ۴۳۵

مشخصات کامل گوشی مایکروسافت لومیا 435

لومیا ۴۳۵ شاید برای شما اشنا باشد و شاید برای بعضی ها غریبه ولی برای مایکروسافت این گوشی مهم است چون ارزان قیمت ترین گوشی لومیا تا کنون همین لومیا ۴۳۵ است و جایگزین لومیا ۵۲۰ میشود. پس باید روی ان کار کند. خب شاید برای شما جالب باشد که هفت ویژگی مهم مایکروسافت لومیا ۴۳۵ را بدانید

لومیا ۴۳۵ ۱ گیگابایت رم دارد

این گزینه به چند دلیل مهم است نه فقط برای برنامه ها. در استور ویندوز فون برخی برنامه ها وجود دارند که گوشی های با رم ۵۱۲ مگابایت را پشتیبانی نمیکنند و این گوشی از این مانع رد میشود. ویندوز فون هنوز هم برروی رم ۵۱۲ مگابایت کارکرد خوبی را دارد ولی مسلما اگر رم گوشی شما بیشتر باشد بهتر است.

لومیا ۴۳۵ از لحاظ پایه شبیه لومیا ۵۳۲ است

مشخصات کامل گوشی مایکروسافت لومیا 532

۴۳۵ همراه با گوشی لومیا ۵۳۲ معرفی شد و میتوان گفت بسیار شبیه به این گوشی است. اندازه انها یکی است. ظاهر انها یکسان است و اغلب مشخصات انها نیز یکی است. تفاوت این گوشی ها بین پردازنده دو هسته ای و دوربین لومیا ۴۳۵ و پردازنده چهارهسته ای و دوربین ۵ مگاپیکسلی لومیا ۵۳۲ است. شاید شما بخواهید به کسی کمک کنید ولی مایکروسافت با این گوشی های مشابه باعث گیج کردن میشود.

باتری لومیا ۴۳۵ قابل جابه جایی است

برای برخی خیلی مهم است باتری قابل جابه جایی باشد. برخی گوشی های گران قیمت لومیا همچون لومیا ۹۳۰ باتری قابل جابه جایی ندارد. دارندگان این گوشی باید کابل USB همیشه همراه داشته باشند. ولی این مشکل برای لومیا ۴۳۵ نیست. هر چند باتری این گوشی ۱۵۶۰ میلی امپر است ولی اگر برای شما کم است میتوانید یک یا دو باتری ذخیره همراه خود داشته باشید.

لومیا Denim برای لومیا ۴۳۵

اگر شما سایت را میگردید و بدنبال اخبار اپدیت لومیا Denim هستید و میخواهید بدانید این اپدیت جدید سیستم عاملی برای گوشی شما امده است یا نه؟ باید بدانید که لومیا ۴۳۵ این اپدیت را بصورت پیش فرض بر روی خود دارد اگر چه برخی ویژگی های مهم این اپدیت را ندارد.

نگاهی کوتاه به مایکروسافت لومیا 435 (3)

لومیا ۴۳۵ دو سیم کارت است

یکی دیگر از ویژگی هایی که این گوشی را برتر میکند قابلیت دو سیم کارت بودن ان است که میتوانید همزمان از دوسیم کارت بر روی این گوشی لذت ببرید.

لومیا ۴۳۵ از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی میکند

خب حالا دیگر چه میخواهید؟ گوشی تان هنوز کامل نشده است؟ برای ریختن فیلم یا اهنگ و یا بازی و برنامه دچار مشکل شده اید و حافظه گوشیتان کم است؟ نگران نباشید لومیا ۴۳۵ از کارت حافظه پشتیبانی میکند اون هم کارت حافظه ای که شما را راضی میکند. این گوشی تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه پشتیبانی میکند.

لومیا ۴۳۵ ویندوز ۱۰ برای گوشی را نیز خواهد داشت

شاید یکی از مسائلی که برای همه کاربران مهم است اینست که کدام گوشی ها از ویندوز ۱۰ پشتیبانی میکنند. هر چند مایکروسافت بارها و بارها این خبر را داده که ویندوز ۱۰ برای همه گوشی ها منتشر میشود و قطعا لومیا ۴۳۵ بهترین تجربه ویندوز ۱۰ را بر روی ارزان ترین گوشی ویندوز فونی به شما خواهد داد.

اگر با این گوشی زیاد اشنا نیستید میتوانید نگاه کوتاه ما به این گوشی را اینجا و مشخصات گوشی را در اینجا مشاهده کنید.

4 نظرات
  1. […] ۷ ویژگی مهم مایکروسافت لومیا ۴۳۵ […]

  2. […] ۷ ویژگی مهم مایکروسافت لومیا ۴۳۵ […]

  3. […] ۷ ویژگی مهم مایکروسافت لومیا ۴۳۵ […]

  4. […] ۷ ویژگی مهم مایکروسافت لومیا ۴۳۵ […]

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept