کیبرد جدید ویندوز ۱۰ برای گوشی برای نوشتن با یک دست

کیبرد جدید ویندوز 10 برای گوشی برای نوشتن با یک دست

هر چند مایکروسافت در سیستم عامل جدیدش یعنی ویندوز ۱۰ برای گوشی ویژگی های بزرگ و اساسی اضافه کرده است، اما ویژگی های کوچک در این اپدیت نیز خیلی جالب هستند و یکی از انها کیبرد جدید ویندوز ۱۰ برای گوشی برای نوشتن با یک دست در گوشی های بزرگ یا حتی گوشی های کوچک برای افراد چه چپ دست و چه راست دست است.

در اینجا میتوان تغییرات خیلی دلخواهی داد. میتوانید انتخاب کنید که کیبرد تمام صفحه میخواهید و یا اینکه کیبردی که در یک طرفه صفحه قرار بگیرد تا بتوانید با یک دست براحتی بنویسید، و انتخاب کنید که کیبرد یکطرفه در راست باشد یا چپ که بر اساس چپ یا راست دست بودن شما تعیین میشود.

البته ظاهرا این ویژگی فقط برای گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگ است، برای مثال لومیا ۱۵۲۰ که صفحه نمایش ۶ اینچی دارد این قابلیت را دارد اما گوشی لومیا ۶۳۵ این ویژگی را ندارد درصورتیکه هر دو اپدیت نسخه ۱۰۰۵۱ ویندوز ۱۰ هستند. حال دقیق مشخص نیست که این ویژگی برای دیگر گوشی ها خواهد بود یا نه؟

فعال کردن کیبرد یک دست در ویندوز ۱۰ برای گوشی

  • کیبرد را باز کنید
  • دکمه &123 را فشار دهید و نگه دارید
  • شکل کیبرد را انتخاب کنید و بین گزینه های چپ و راست و کامل انتخاب کنید.
  • در راه حل راحت تری انگشت خود را روی دکمه فاصله space به چپ را راست بکشید.

این ویژگی خیلی جالب است مخصوصا زمانیکه شما براحتی با یک دست خود در لومیا ۱۵۲۰ میتوانید بنویسید و دیگر لازم نیست گوشی را با دو دست نگه دارید و این کار با گوشی را خیلی راحتتر نسبت به ویندوز فون ۸٫۱ میکند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept