کورتانا اسپانیایی و ایتالیایی نیز صحبت خواهد کرد

کورتانا Cortana ویندوزفون، همه چیز درباره دستیار صوتی ویندوزفون کورتانا

مایکروسافت ممکن است تغییرات زیادی را بر روی سرور دستیار صوتی ویندوز فون ۸٫۱ اش به نام کورتانا انجام دهد و زبان های ایتالیایی و اسپانیایی را به ان اضافه کند، حداقل برای کاربران محدود.

اولین خبر از جایی امد که یک کاربر این گزارش را داد که کورتانا میتواند اسپانیایی صحبت کند ولی به به منبعی که گزارش داده بود، خود منبع نتوانست چنین چیزی را روی گوشی اش مشاهده کند. سایت دیگری نیز گزارش داد که کورتانا میتواند ایتالیایی صحبت کند ولی دوباره، این اتفاق فقط برای تعداد محدودی از کاربران رخ داده بود.

پس این چه معنی میدهد؟ ظاهرا مایکروسافت دارد تغییرات و اپدیت های عمیق بزرگی را بر روی cortana ویندوزفون پیاده میکند تا ببیند این دستیار صوتی چگونه میتواند با زبان های دیگری جز انگلیسی و چینی روی کار بیاید. نمیتوان انتظار داشت که تا پایان امسال و یاشایدم تا اخر سال ۲۰۱۵ هیچ زبان دیگری بطور کامل به این دستیار صوتی اضافه شود. و برای ما ایرانیان این تصور خیلی سخت است که بزودی کورتانا بتواند فارسی صحبت کند. ولی امیدواریم هر چه زودتر این اتفاق بیوفتد و واقعا خبر بزرگی خواهد بود.

منبع: WindowsPhoneapp.es; WindowsBlogItalia

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept