چگونه گروه Clean Bandit با لومیا ۹۳۰ موزیک ویدیو میسازند

لومیا 830 طلایی و لومیا 930 طلایی ماه بعد عرضه خواهند شد

یکی از اخرین همکاری های مایکروسافت با گروه موسیقی بریتانیایی به نام Clean Bandit است که با انها فعالیت های مختلفی را همراه با محصولات لومیا انجام میدهند. یکی از کار های بسیار جالب و البته فوق العاده ای که انجام شده اخرین ویدیویی است که توسط این گروه منتشر شده و در ان از ۵۰ عدد لومیا ۹۳۰ برای فیلمبرداری استفاده شده است.

چگونه گروه Clean Bandit با لومیا ۹۳۰ موزیک ویدیو میسازند

دانلود ویدیو

در این ویدیو نشان میدهد که چگونه ۵۰ عدد لومیا ۹۳۰ در کنار هم در یک خط منحنی قرار گرفته و با یک برنامه خاص که توسط مایکروسافت بر روی لومیا ها قرار داده شده است فیلمبرداری میکنند. بوسیله این گوشی های لومیا میتوانند براحتی زمان را نگه دارند و به طرف دیگر صحنه بروند یا صحنه های رنگارنگ خاصی را بسازند و بیشتر. با اخرین اپدیت یعنی لومیا Denim که به این گوشی قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۴K داده شده است این گروه برخی کارها را انجام داده اند.

چندی پیش نیز تبلیغ بسیار کوتاهی از این گروه با کورتانا گرفته شده بود که صرفا همکاری این گروه با مایکروسافت را نشان میداد و ویدیو خاصی نبود لذا از قرار دادن ان منصرف شدیم. اکنون میتوانید ویدیو را مشاهده کنید و از پشت صحنه این موزیک ویدیو باخبر شوید. این کاری است که یک انسان معمولی نمیتواند ان را انجام دهد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept