ویدیو ویژگی های برتر ویندوز ۱۰ و خلاصه نکات برتر کنفرانس ۲۲ مایکروسافت را مشاهده کنید

مایکروسافت ویندوز 10 نسخه گوشی را در 21 ژانویه معرفی خواهد کرد

کنفرانس مایکروسافت در مورد توضیح و معرفی برخی ویژگی های ویندوز ۱۰ در یکم بهمن برگذار شد و کاربران زیادی ان را مشاهده کردند و یا وبلاگ نویسی ان را خواندند. برخی نیز هر دو اینها را از دست دادند و فقط اخباری که از ویندوز ۱۰ قرار گرفت را خواندند. اما برخی دوست دارند که ویدیو مراسم را مشاهده کنند. به این نکته نیز توجه داشته باشید که هنوز مسئله اختصاصی از ویندوز ۱۰ برای گوشی ها مسئله ای گفته نشده و قرار است در کنفرانس های بعدی درباره ویندوز ۱۰ بر روی گوشی اخبار گفته شوند.

متاسفانه ویدیویی که کل مراسم را در برگرفته باشد فعلا پیدا نشده تا در سایت قرار دهیم اما در این مطلب دو ویدیو قرار میدهیم که دیدن انها شما را از کل کنفرانس اگاه میکند.

ویدیو اول نکات مهم و برترین قسمت های کنفرانس را بصورت خلاصه جداکرده است و مایکروسافت ان را در صفحه یوتیوب خودش منتشر کرد. با دیدن این ویدیو میتوانید مهمترین سرتیتر های این کنفرانس را بصورت خلاصه ببینید که در ویدیو زیر اورده شده است:

دانلود ویدیو

ویدیو  دوم از کنفرانس نیست. ویدیو دوم را جو بلفیوره جداگانه ساخته است. در این ویدیو که در زیر اورده شده است “جو” ویژگی های برتر ویندوز ۱۰ را که در کنفرانس نمایش داده شدند بصورت عملی بر روی دستگاه های مختلف نمایش میدهد و در مورد انها توضیحات کامل را میدهد. البته متاسفانه در این ویدیو از ویژگی های ویندوز ۱۰ بر روی گوشی خبری نیست ولی این قضیه طبیعی است چون در کنفرانس وعده داده شد تا در مورد ویندوز ۱۰ برای گوشی در کنفرانس های بعدی بصورت کامل توضیحات داده شوند و اکنون فقط به ویژگی هایی کلی از ویندوز ۱۰ پرداخته و خبر اختصاصی در مورد گوشی داده نشد.

دانلود ویدیو

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept