ویدیو ویژگی های اپدیت GDR2 ویندوز فون ۸٫۱

ویدیو ویژگی های اپدیت GDR2 ویندوز فون 8.1

اپدیت دوم یا همان اپدیت GDR2 ویندوز فون ۸٫۱ نسخه نرم افزاری از ویندوز فون ۸٫۱ بود که ما هیچوقت ان را نخواهیم دید مگر اینکه لومیا ۶۴۰ و یا لومیا ۶۴۰ XL بخریم. اما ویژگی های ان را خیلی دوست داریم تا بر روی گوشی ما باشد، ویژگی هایش چه میشود؟

خیلی ساده بگم که تمام این ویژگی ها و البته کاملتر اونها توی ویندوز ۱۰ هستند پس نگران نداشتن این اپدیت نباشید و به ۶۴۰ داران حسودی نکنید! در کل قرار بود دو اپدیت برای ویندوز فون ۸٫۱ منتشر شود یکی اپدیت اول که امد و این اپدیت یعنی اپدیت دوم یا GDR2 ، این اپدیت قرار بود در نیمه دوم امسال منتشر شود که بدلیل انتشار ویندوز ۱۰ دیگر عرضه ان کاری بیهوده بود چون ویندوز ۱۰ هم کاملتر و هم پیشرفته تر بود و هست. ولی اپدیت تا حدی اماده و در انتظار برای انتشار به گوشی ها بود.

از انجایی که گوشی های جدید مایکروسافت هنگامی که عرضه میشوند، همیشه اخرین اپدیت ها را دارند پس لومیا ۶۴۰ و بردارش ۶۴۰ XL با اخرین اپدیت یعنی GDR2 منتشر شدند و تنها گوشی هایی هستند که ویژگی های این اپدیت را میتوان در انها دید. در ویدیو زیر میتوانید اغلب ویژگی های این اپدیت را مشاهده کنید:

دانلود ویدیو

خب در ویدیو بالا میتوانید براحتی قابلیت ها را مشاهده کنید و نیازی به توضیح ندارند. البته باید دقت کنید اینها برخی از ویژگی های اپدیت دوم هستند و خیلی کلی نمایش داده شده است و به نوعی تبلیغاتی است. پشتیبانی گوشی از کیبرد جدید مایکروسافت که البته در ویندوز ۱۰ نیز خواهیم داشت. دسته بندی تنظیمات برای دسترسی راحتتر که در ویندوز ۱۰ کلا تنظیمات خیلی جالبتر و زیباتر شده اند و در پایان نیز یکی از چند ویژگی جزئی این اپدیت و ان هم قفل شدن گوشی با دوبار ضربه زدن بر روی نوار پیشمایشی گوشی است.

2 نظرات
  1. zahadi کاربر می گوید

    سلام و خسته نباشید…
    یه لطفی میکنین بفرمائین آخرین نسخه ویندوزفون چه شماره ایه؟
    میخوام ببینم آخرین آپدیت رو دارم یا خیر؟
    شماره نسخه سیستم من:
    ۸٫۱۰٫۱۴۲۱۹٫۳۴۱

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      برید به قسمت تنظیمات>اپدیت تلفن>بررسی وجود اپدیت رو بزنید اگر اپدیتی براتون باشه بهتون نشون میده
      در غیر این صورت اخرین نسخه رو دارین

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept