وجود گوشی مایکروسافت لومیا ۴۳۵ توسط برزیل تایید شد

بررسی تخصصی مایکروسافت لومیا 535 Microsoft Lumia

گوشی های ارزان قیمتی و در واقع بودجه ای نقشه مایکروسافت برای ماه های اخیر بوده است. در اخرین اخبار ها شایعاتی از عرضه گوشی های لومیا ۱۳۳۰ و لومیا ۴۳۵ منتشر شده بود که این دو گوشی قرار است در کنگره جهانی موبایل یا زودتر از ان عرضه شوند.

در مورد گوشی lumia 435 قبلا زیاد صحبت نکرده بودیم چون اخبار معتبری در این بار وجود نداشت و یکسری شایعات بی اساس فقط مطرح شده بود اما اکنون وضعیت تغییر کرده است. شرکت ANATEL در برزیل که در واقع میتوان گفت معادل FCC در ایالت متحده است. به این ترتیب این شرکت گاهی اوقات اجازه میدهند که گوشی ها قبل از اینکه به انتشار عمومی برسند لو بروند و این کاری است که اکنون با مایکروسافت لومیا ۴۳۵ اتفاق افتاده است.

وجود گوشی مایکروسافت لومیا 435 توسط برزیل تایید شد

منبع اصلی این خبر یکی از اسناد این شرکت است که در ان بطور واضح به نوکیا لومیا ۴۳۵ اشاره شده است (عجیب است که چرا از نام نوکیا استفاده شده و نام جدید مایکروسافت خبری نیست).

اطلاعات بیشتری در مورد گوشی لومیا ۴۳۵ (RM-1068) نیست و فقط میتوان به این اطلاعات بسنده کرد که این گوشی دوسیم کارته خواهد بود و صفحه نمایش ۴ اینچ با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ – پردازنده اسنپ دراگون ۲۰۰ و دوربین پشتی پنج مگاپیکسل خواهد داشت.

اینکه این گوشی دقیقا چه تفاوتی با گوشی لومیا ۵۳۰ دارد و چه برتری هایی نسبت به این گوشی ارزان قیمت مایکروسافت خواهد داشت معلوم نیست ولی این اولین بار است که یک گوشی لومیا از مجموعه ۴XX منتشر و عرضه خواهد شد.

منبع: Janela Tech

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept