وبلاگ نویسی زنده ویندوز ۱۰ و هر چیز که لازم است بدانید

وبلاگ نویسی زنده ویندوز 10 بصورت زنده و هر چیز که لازم است بدانید

امروز ساعت ۸٫۳۰ دقیقه شب یکی از کنفرانس های مایکروسافت در مورد ویندوز ۱۰ برگذار خواهد شد. این کنفرانس بصورت زنده و انلاین پخش خواهد شد که میتوانید ان را مشاهده کنید و البته وبلاگ نویسی زنده لحظه به لحظه خبر نیز در سایت قرار میگیرد.

کجا کنفرانس ویندوز ۱۰ را مشاهده کنیم؟

در اینجا برخی مسائل در مورد این کنفرانس را قرار میدهیم تا از این کنفرانس بیشتر بدانید. شما میتوانید این صفحه را دنبال کنید تا وبلاگ نویسی زنده را دنبال کنید. برای رفتن به پوشش خبری زنده کنفرانس ویندوز ۱۰ مایکروسافت یکم بهمن ساعت ۸٫۳۰ اینجا کلیک کنید.

همچنین میتوانید صفحه ای که مایکروسافت در ان بصورت زنده کنفرانس را پخش میکند را نیز مشاهده کنید: http://www.microsoft.com/windows10story

چه زمانی کنفرانس برگذار میشود:

این کنفرانس در ساعت ۸٫۳۰ برگذار میشود و ما همان لحظه اینجا هستیم تا اینکه برای شما وبلاگ نویسی زنده لحظه به لحظه اتفاقات کنفرانس را بصورت زنده بنویسیم.

چقدر کنفرانس طول میکشد؟

عموما کنفرانس های مایکروسافت حداقل یک ساعت طول میشکند و بعضی اخبار گفته اند این کنفرانس دو ساعت کامل خواهد بود. حال ما برای اینکه در وقت شما صرفه ججویی شود, اگر نمیتوانید پخش زنده را ببینید یا اینکه وبلاگ نویسی زنده ان را بخوانید میتوانید براحتی سرتیتر اخبار مهم که بعدا در سایت قرار میگیرند را بخوانید.

چه انتظاراتی داریم؟

لزوما در این کنفرانس در مورد ویندوز ۱۰ برای گوشی صحبت نمیشود. ما فقط میدانیم که این کنفرانس در مورد ویندوز ۱۰ خواهد بود و در کنار ان نیز در مورد ویندوز فون – ایکس باکس – سیستم های شخصی – نسخه پیش نمایش هم ممکن است و در مورد هر چیز دیگری ممکن است صحبت شود.

بعد از ان چه میشود؟

بعد از ان پوشش خبری که در سایت قرار گرفته است تمام میشود و تمام اخبار در مورد این کنفرانس بصورت کامل در سایت قرار خواهند گرفت.

پس ساعت ۸٫۳۰ در سایت ما باشید تا اخبار را انلاین مشاهده و یا بصورت وبلاگ نویسی بخوانید.

2 نظرات
  1. محمدامین رستمی کاربر می گوید

    سلام و خسته نباشید میگم خدمت مدیریت سایت و تمامی دوستانی که پرتلاش دارن برای سایت کار میکنن و خبرا رو بهمون میرسونن.
    واقعا خوشحالم ک این قدر پرقدرت و مصمم اخبار ویندوز رو برامون اینجا قرار میدید.
    میخواستم خواهش کنم اگر امکان داره براتون بعد از اتمام مراسم، فیلم اون رو هم برای دانلود قرار بدید.
    سایتتون واقعا عالیه. خسته نباشید.

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      سلام
      خیلی ممنون از لطفتون
      اگر امکانش بود حتما

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept