نگاهی نزدیک به برنامه گالری جدید ویندوز ۱۰ برای گوشی

نگاهی نزدیک به برنامه گالری جدید ویندوز 10 برای گوشی

یکی دیگر از تغییرات اساسی ویندوز ۱۰ برای گوشی که قبلا نیز درباره ان صحبت کردیم برنامه گالری جدید ویندوز ۱۰ برای گوشی است. همانطور که میدانید اکنون راه طولانی برای پیش نمایش ویندوز ۱۰ است که در نسخه موبایل کامل شود و نسخه رمسی ان منتشر شود. همچون دیگر برنامه های کلی سیستمی ویندوز فون که در ویندوز ۱۰ قرار گرفته اند، برنامه عکس و گالری یکی از این تغییرات بزرگ سیستم عامل است که نگاهی به ان می اندازیم. میخواهید ان را در عمل ببینید؟ پس ویدیو زیر را که از لومیا ۸۳۰ گرفته شده، مشاهده کنید:

دانلود ویدیو

شما وقتی برنامه را باز میکنید با مجموعه ای از عکس ها روبه رو میشوید که در دسته بندی های مختلف قرار گرفته اند. دسته بندی عکس ها بر اساس زمان و مکان و… است.

اگر بر روی عکس بند انگشتی ضربه بزنید میتوانید عکس ها در ابعاد بزرگتر را مشاهده کنید و در نوار پایینی سه گزینه حذف و ویرایش و اشتراک گذاشتن وجود دارد. سه نقطه و فهرستی هم وجود دارد که تنظیمات بیشتری را به شما میدهد. اگر انگشت خود را به سمت بالا بکشید میتوانید مشخصات عکس از جمله نام و تاریخ و… ان را مشاهده کنید.

نگاهی نزدیک به برنامه گالری جدید ویندوز 10 برای گوشی

وقتی انگشت خودرا بر روی یک عکس نگه دارید بصورت خودکار ان انتخاب میشود و سپس میتوانید تمام عکس ها را انتخاب کنید. بعد از اینکه همه عکس ها را انتخاب کردید میتوانید انها را حذف کنید و یا اینکه به اشتراک بگذارید.

در بالا و گوشه شما یک فهرست ساندویچی دارید که به شما اجازه دیدن عکس ها در حالت پوشه ای و… را میدهد که البته در نسخه پیش نمایش غیرفعال است و هنگامی که ان را انتخاب کنید این نکته به شما گفته میشود:

“Folders view will be the place to browse your collection sorted by file location. We’re still working on this feature, but when it’s ready, you’ll get an update via the Windows Store.”

نگاهی نزدیک به برنامه گالری جدید ویندوز 10 برای گوشی

از این قسمت علاوه بر این مستقیما به تنظیمات نیز دسترسی دارد، میتوانید در ان فعال یا غیرفعال کنید که عکس های One Drive شما نیز نمایش داده شوند یا خیر.

این نسخه پیش نمایش هنوز ناقص است و تمام ویژگی ها را ندارد و در اینده کامل و حرفه ای تر خواهد شد. این برنامه نه تنها جدید و زیباست بلکه بصورت Unniversall نیز هست یعنی شما بر روی تمام دستگاه های ویندوزی میتوانید همین مدل گالری را ببینید.

1 نظر
  1. Faroogh کاربر می گوید

    دستتون درد نکنه، خیلی جالب بود

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept