نوکیا لومیا ۸۳۰ با قاب زرد را در اینده میتوانید داشته باشید

نوکیا لومیا 830 با قاب زرد را در اینده میتوانید داشته باشید

سایت خارجی و فروشگاه eBay قاب زردی را برای نوکیا لومیا ۸۳۰ به فروش گذاشته است که این قاب جدید است و در اینده احتمالا در تمام جهان عرضه شود. این اتفاق را ما از عکس هایی که یکی از کاربران از گوشی خود گذاشته بود متوجه شدیم.

یکی از کاربران که قصد فروش گوشی خودش را داشت در یک سایت خارجی عکس هایی از گوشی خودش رو منتشر کرد و هنگامی که داشت لوازم جانبی رو معرفی میکرد یک قاب جلب توجه میکرد. یک قاب زرد در کنار دیگر کاور های پشتی گوشی که وقتی از کاربر خواسته شد منبع خرید قاب و البته عکس نوکیا لومیا ۸۳۰ با قاب زرد را نیز برای سایت خارجی مورد نظر فرستاد.

نوکیا لومیا 830 با قاب زرد را در اینده میتوانید داشته باشید

رنگ های نوکیا اکنون فیروزه ای و نارنجی و سبز هستند که میتوانید انها را در اغلب گوشی ها مشاهده کنید و این رنگ بندی در سال ۲۰۱۴ به گونه ای داخلی برای محصولات لومیا تعیین شده است. رنگ ها همچون مد بر اساس فصل ها طبق یک دوره های عوض میشوند و رنگ های دیگر جایگزین انها میشوند همانگونه که کم کم زرد و فیروزه ای از رنگبندی ها خارج شدند و مایکروسافت در حرکتی جالب فیروزه ای را به لومیا ۶۴۰ و لومیا ۶۴۰ XL بازگرداند.

اکنون کمی دیر است که مایکروسافت قاب یا کاور زرد را برای گوشی لومیا ۸۳۰ خود منتشر کند ولی خب بهر حال ظاهرا این قاب منتشر شده و به بازار نیز عرضه شده است. اگر به فروشگاه eBay دسترسی دارید میتوانید هم اکنون توسط لینک زیر این قاب را تهیه کنید و یا صبر کنید تا این قاب در ایران و بازار نیز عرضه شود. ایا شما هم مثل این کاربر قاب زرد رنگ ان را میپسندید؟

منبع: ebay

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept