نمایش ویندوز ۱۰ در گوشی مثل کامپیوتر با Continuum

نمایش ویندوز 10 در گوشی مثل کامپیوتر در Continuum

مایکروسافت در طول کنفرانس Build 2015 از یک پروژه پرده برداری کرد، راهی که در ان میتوانید گوشی خود مثل یک کامپیوتر کنید. با برنامه Continuum میتوانید ویندوز ۱۰ برای گوشی را در گوشی های خاص و premium ، کیبرد و موس را به گوشی وصل کنید و یا ان را با دسکتاپ های بزرگ متصل کنید.

هرگاه گوشی خود را توسط کابل HTML به صفحات نمایش بزرگی متصل کنید و همچنین با کیبرد های بلوتوثی و یا موس های بلوتوثی متصل کنید، انها همچون موقعی کار میکنند که در دنیای desktop هستند. رابط کابری با صفحه نمایش بزرگتر یکسان میشود و گزینه استارت و همه چی نیز همگام میشود. همانطور که همیشه مایکروسافت بر این نکته تمرکز داشت، هنگامی که این اتفاق می افتد دقیقا همان مدل باشد که در ویندوز ۱۰ دسکتاپ دارید. در نمونه افیس که مایکروسافت نمایش داد واقعا انگار شما افیس را بر روی دسکتاپ اجرا کرده اید و شباهت زیادی به ان داشت.

این استفاده خیلی خوبی از زنجیره ویندوزی یا Continuum است که بوسیله ان سیستم عامل ویندوز و اکنون ویندوز ۱۰ را در تمام دستگاه ها یکسان نمایش دهیم. اگر بخواهیم خیلی ساده صحبت کنیم و این ویژگی را پیچیده تر نکنیم، این قضیه رخ میدهد که شما انگار یک کامپیوتر را در جیب خود دارید. این قضیه هم مهم است که این قابلیت فعلا برای گوشی های خاصی است  و ظاهرا گوشی های پایین رده این قابلیت ها را نداشته باشند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept