نسخه بعدی ویندوز ۱۰ برای گوشی همین جمعه منتشر میشود

نسخه جدید پیش نمایش ویندوز 10 برای گوشی هر ماه منتشر میشود و اخبار بیشتر در مورد ویندوز 10

Gabe Aul را که میشناسید؟ با اخبار این مسئول پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی اشنا هستید؟ حال همین شخص این خبر را داد که نسخه بعدی پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی جمعه (۲۰ فروردین یعنی فردا حدود ساعت یک بعد از ظهر) منتشر میشود. این خبر کاملا رسمی از یک شبکه رسمی توییت تی وی منتشر شد.

این خبر خوب بود و اما خبر بد اینست که همچنان که قبلا نیز گفتیم لومیا ۹۳۰ شامل این اپدیت نمیشود و نمیتوانید این نسخه پیش نمایش را دریافت کند و مطمئنا نسخه بعدی ویندوز ۱۰ برای گوشی لومیا ۹۳۰ را هم شامل خواهد شد و این گوشی اپدیت (این اپدیت ها پیش نمایش است و رسمی نیست) را خواهد گرفت.

نسخه بعدی ویندوز 10 برای گوشی جمعه منتشر میشود

مایکروسافت هفته های پیش لیست گوشی هایی که میتوانند این نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی را دریافت کنند را منتشر کرده بود و اگر استرس دارید باید بگوییم این لیست بسیار بزرگ است و حتما گوشی شما شامل ان میشود اگر میخواهید لیست گوشی ها را ببنید اینجا کلیک کنید.

مایکروسافت در مطالب بعدی اش در سایت رسمی خود تمام تغییرات این نسخه پیش نمایش را منتشر خواهد کرد و برخی تغییرات ویژگی های هستند که کاربران خواسته بودند. منتظر اخبار بیشتر در مورد ویندوز ۱۰ در سایت ویندوز ارنا باشید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept