نرم افزار های اندروید برای ویندوز ۱۰ خیلی راحتتر ساخته خواهند شد

نرم افزار های اندرویدی خیلی راحتتر برای ویندوز 10 ساخته خواهند شد

کنفرانس عظیم مایکروسافت به نام Build 2015 شروع شد و در بیان سرفصل های ان مایکروسافت این قضیه را تایید کرد که راهی میسازد تا برنامه ها اندرویدی از طریق Java و C++ یه سرعت برای ویندوز ۱۰ ساخته شوند.

این برنامه های موجود این قابلیت را برای برنامه های اندرویدی میسازند تا برنامه نویس هایشان بسرعت نه تنها این برنامه را برای پلتفرم ویندوز بسازند بلکه ان را Universal کنند تا بر روی تمام دستگاه های ویندوزی به راحتی اجرا شوند. این راه بسیار عالی است تا برنامه نویسان هم در زمان و هم در پول خود صرفه جویی کنند و راحتتر کدنویسی خود را انجام دهند.

برنامه ها هنوز میتوانند از API های ویندوز همچون “مکان” و… استفاده کنند تا اختصاصی برای ویندوز باشند و امنیت ویندوزی را نیز داشته باشند. برنامه های راه یابی و نقشه ها میتوانند با مسیریابی ویندوز یکی شوند و بنابراین وقتی با انها کار میکنید احساس میکنید با دیگر برنامه های ویندوزی در حال کار هستید.

دقت کنید که این روشی نیست که برنامه های اندرویدی بر روی ویندوز نصب شوند بلکه روشی است که نرم افزار های اندرویدی برای ویندوز ۱۰ خیلی راحتتر ساخته خواهند شد و منتشر میشوند.

با ما همراه باشید تا اخبار بیشتر و کاملتری در مورد Build 2015 را در اختیار شما قرار دهیم.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept