مشکلات پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل نسخه ۱۰۱۴۹

قابلیت استفاده یک دست در ویندوز 10 موبایل با پایین آمدن صفحه نمایش

هم اکنون بیلد ۱۰۱۴۹ در اختیار شماست .برای شما مختصر و مفید در مورد آنچه هنوز هم در این نسخه مشکل است خواهیم گفت.خوشبختانه مایکروسافت یک لیستی از مشکلات این بیلد که تا بحال شناخته شده است برایمان اماده کرده است با هم به این مشکلات نگاهی میاندازیم با ما همراه باشید:

مشکلاتی که در نسخه ۱۰۱۴۹ ویندوز ۱۰ موبایل با آنها روبه رو خواهید شد

  • عدهای از کاربران با این پیغام مواجه میشوند ۸۰۰۹۱۰۰۷ که مربوط به اندسته از کاربرانی است که هنگام اپدیت کردن از بیلد ۱۰۰۸۰ به بیلد ۱۰۱۳۶ با ان مواجه می شوند باید به این کاربران گفت که هیچ جای نگرانیی نیست تیم مایکروسافت در حال کار بروی این مشگل است و بزوردی این مشکل را برطرف خواهد کرد ولی عدهای هم می خواهند سریعتر این بیلد را دریافت کنند می توانند با استفاده از برنامه Windows Phone Recovery Tool به ویندوز ۸٫۱ دانگرید کرده و بعد این بیلد را دریافت کنند .
  • نرم افزار Insider Hubدر این بیلد وجود ندارد ولی مایکروسافت قول بازگشت این نرم افزار را در بیلد بعدی داده است پس جای هیچ نگرانی نیست .
  • مشکل بعدی مربوط به اوردن صفحه لاک اسکرین جهت بازگشایی می باشد . راه حلش این است که اکشن سنتر را با سوایپ کردن به سمت پایین باز کرده و بعد یکی از دکمه ها به عنوان مثال دکمه مربوط به تنظیمات را انتخاب کنید تا صفحه مربوط به بازگشایی صفحه که همان صفحه پین کد است نمایش داده شود .
  • هنگامی که شما پین کد مربوطه را جهت بازگشایی وارد می کنید صفحه باز نخواهد شد اگر با این مشکل روبرو شدید قبل از دوباره وارد کردن پین کد گوشی را به مدت ۱الی ۲ ساعت به حال خود رها کنید این مشکل مربوط به بخش TPM است
  • اگر شما یک اکانت جیمیل وارد کنید وهمگام سازی ان را با گوشیتان انجام دهید نرم افزار پیام رسانتان ممکن است دچار مشکلاتی شود و پیام های ورودی و خروجی بدرستی کارنکنندراه حلش هم ساده است باید یکبار گوشی خود را ریست کنید .
  • برخی از برنامه ها و بازی ها ممکن است بدرستی کار نکنند مثلاً بازی هایی که بصورت ازمایشی بروی گوشیتان نصب است یا یکسری از برنامه ها و بازی هایی که خریداری کرده اید ممکن است دچار مشکل شود .دلیل وجود این مشکلات هم بخاطر استور جدید می باشد.
  • در برخی قسمت ها رنگ ها بدرستی نمایش داده نمی شود یا بطور کلی نمایش داده نمی شود مثلا در نرم افزار ایمیل نوار بالایی رنگش نارنجی می باشد .
  • مشکل دیگر در اکشن سنتر می باشد که باعث نمایش ندادن جزئیات اعلانیه ها می شود .

این ها مشکلاتی بود که از سوی مایکروسافت اعلام شده بود یقینا اینها تمامی مشکلات نیستن مشکلات دیگری هم هست که با انها روبرو خواهید شد .اگر با مشکلات جدیدی برخورد کردید ما را بی خبر نگذارید .

2 نظرات
  1. جاوید کاربر می گوید

    سلام، لومیا ۱۵۲۰ قابلیت دریافت این نسخه رو داره؟ نسخه های قبلی کلا گوشیم رو خراب کرد با هزار و یک مصیبت تونستم به ویندوز ۸٫۱ برگردم. اگه واقعا مشکلی پیش نمی یاد نصب بکنم.

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      سلام
      تو نسخه های پیشنمایش همیشه مشکل هست و توصیه میکنم نصب نکنید

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept