مشکلات شناخته شده ی نسخه ۱۰۵۱۲ ویندوز ۱۰ موبایل

اکنون میتوانید مستقیم از نسخه 10080 به نسخه 10149 ویندوز 10 موبایل آپدیت کنید

در حالیکه مایکروسافت نسخه ۱۰۵۱۲ ویندوز ۱۰ موبایل خود را عرضه کرد و در این نسخه پیشرفت های خوبی وجود دارد، همچنان این نسخه همچون دیگر نسخه های پیش نمایش دارای مشکلات خاص خودش است که مشکلاتی که شناخته شده و گفته شده توسط مایکروسافت هستند را در این مطلب قرار میدهیم.

شایان ذکر است که پیشنمایش ها همیشه مشکلات بسیار زیادی را دارا هستند و بسیاری از آنها هیچ راه حلی ندارند، پس اگر دنبال دردسر نیستید بگذارید نسخه رسمی ویندوز ۱۰ موبایل منتشر شود و سپس آن را نصب کنید. حال در کنار مشکلات دیگر برخی کمبودها را مایکروسافت ذکر کرده که به آنها میپردازیم.

کمبود های نسخه ۱۰۵۱۲ پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل

  • hotspot موبایل در این نسخه کار نمیکند وبدین معناست که شما نمیتوانید اینترنت گوشیتان را با دیگر وسایل به اشتراک بگذارید.
  • برای تایید اکانت خود در این نسخه نمیتوانید از شماره تلفن حال چه بصورت تماس یا پیامکی استفاده کنید پس سعی کنید ایمیل دوم را به اکانت خودتان بدهید و در کارهایتان برای تایید از گزینه ارسال پیام یا تماس با شماره تلفن خود استفاه نکنید.
  • برخی گوشی ها ممکن است طول پردازش بسیار طولانی در طی آپدیت داشته باشند. پس نگران نباشید و گوشی خود را کنار بگذارید و صبر کنید تا این آپدیت انجام شود.
  • برنامه هایی که در پس زمینه موسیقی و صدا پخش میکنند همچون موزیک پلیر اصلی ویندوز وقتی آپدیتی را دریافت میکنند ناگهان از برنامه خارج میشوند. یکبار خاموش و روشن کردن گوشی مشکل را حل میکند.
  • برخی گوشی هایی که در صفحه اصلی خود تعداد خیلی زیادی کاشی قرار داده اند ممکن است با مشکل روبه رو شوند و عبارت Loading… را مشاهده کنند. این دستگاه ها یا باید خاموش و روشن کنند یا اینکه گوشی خود را به ویندوز فون ۸٫۱ بازگردانند.
  • برخی برنامه ها ممکن است با مشکل در آپدیت در استور ویندوز با ارور ۰x80073cf9 مواجه شوند. حذف و نصب دوباره برنامه مشکل را حل میکند.
  • برنامه Movies & TV در این نسخه کار نخواهد کرد.

منبع: مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept