مشخصات بیشتری از پرچمداران مایکروسافت لومیا ۹۵۰ و۹۵۰xl فاش شد

مشخصات بیشتری از پرچمداران مایکروسافت لومیا 950 و950xl فاش شد

بر طبق شایعات مایکروسافت قرار است گوشی های پرچمدار خود یعنی Talkman و Cityman را به زودی عرضه کند. بیشتر مشخصات این گوشی ها تا کنون لو رفته است.انتظار می رود در نهایت با نام لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL معرفی شوند.

با توجه به گزارشات رسیده به دست ما، گوشی Talkman با بدنه پلی کربناتی و رنگ سفید و مشکی مات عرضه خواهد شد. سایر مشخصات آن شامل صفحه نمایش OLED با سایز ۵٫۲ اینج و رزولوشن WQHD یا ۲۵۶۰ * ۱۴۴۰، پشتیبانی از Windows Hello، سه گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پیور ویو ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی واید انگل می شود. علاوه بر این ها سایر امکانات این گوشی را پردازنده ی ۸ هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری قابل تعویض، USB-C و پشتیبانی از سیستم شارژ وایرلس Qi به همراه فلیپ کاور تشکیل می دهند.

برادر بزرگتر این گوشی، یعنی گوشی Cityman نیز در رنگ های سفید و مشکی مات و از جنس پلی کربنات عرضه خوهد شد. صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی OLED با رزولوشن WQHD، پردازنده ی ۶۴ بیتی و هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰، قابلیت Windows Hello، سه گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی پیور ویو با فلش ال ای دی سه تایی، کلیدهای کناری آلمینیومی، دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی، باتری قابل تعویض ۳۳۰۰ میلی آمپری، قابلیت شارژ وایرلس Qi و USB-C سایر مشخصات این گوشی را تشکیل می دهند.

گرچه مایکروسافت هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده است که این دو پرچمدار چه زمانی معرفی و عرضه می شوند، انتظار می رود ما این دو پرچمدار که مدت هاست منتظرشان هستیم را بالاخره در نمایشگاه IFA امسال ببینیم.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept