مرورگر Project Spartan در پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی نسخه ۱۰۰۵۱

عکس های از مرورگر اسپارتان Spartan ویندوز 10 برای گوشی لو رفت

نسخه جدید پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی با شماره ۱۰۰۵۱ که امروز منتشر شد اولین نسخه مرورگر Project Spartan در پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی را به ارمغان اورد. مایکروسافت جزئیاتی بیشتری را از این مرورگر در نسخه عمومی قرار داده است.

نسخه گوشی مرورگر اسپارتان از همان موتور جدیدی که در مرورگر اسپارتان ویندوز ۱۰ دسکتاپ استفاده شده است بهره میبرد. در حالیکه همچنان اینترنت اکسپلورر ۱۱ بر روی ویندوز ۱۰ پیش نمایش جدید وجود دارد و مرورگر پیشفرض هم اکنون همین مرورگر است ولی در نسخه های بعدی اسپارتان Spartan تنها مرورگر بر روی سیسنم عامل ویندوز ۱۰ و بر روی گوشی ها خواهد بود.

این نسخه از قابلیت هایی همچون نمایش نسخه موبایل وب ها و لیست reading list جدید بهره میبرد که قرار است در نسخه اصلی این مرورگر اینترنت باشد. مایکروسافت در این زمینه میگوید:

“شما در این نسخه میتوانید طراحی جدید ما را در ویندوز فون مشاهده کنید، با نوار ادرس که در بالا قرار گرفته است، و فهرست کوچکی که در پایین قرار گرفته است(یک باگ در این قسمت است و ان اینست که این فهرست در این نسخه بزرگتر از نسخه اصلی است.) ما بازخورد های شما را در مورد جای نوار ادرس دریافت کرده ایم و در حال کار بر روی طراحی ان هستیم. ما شما را تشویق میکنیم که این را امتحان کنید و به ببینید نظر شما چیست و بازخوردتان را به ما بگویید.”

پس اگر شما هم دوست دارید نوار ادرس که در ان ادرس سایت را قرار میدهید، در پایین صفحه قرار بگیرد، همچون مرورگر اینترنت اکسپلورر کنونی که در ویندوز فون ۸٫۱ در پایین است، مایکروسافت این تغییر را در اینده پیاده خواهد کرد در صورتی که بازخورد ها به اندازه کافی در مورد تغییر جای این نوار ادرس از بالا به پایین باشند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept