مایکروسافت دو گوشی ویندوزفونی BLU را مستقیما به خریداران می فروشد

مایکروسافت دو گوشی ویندوزفونی BLU را مستقیما به خریداران می فروشدشرکت BLU به تازگی حمایت خود را از ویندوزفون اعلام کرده است و قصد دارد در ماه آینده حداقل دو گوشی مبتنی بر این سیستم عامل را روانه بازار کند. اگرچه اینکه BLU و مایکروسافت قصد دارند گوشی ها را از طریق استور به فروش برسانند نباید غافلگیر کننده باشد.

Blu_Products_Windows_Phone_0

یکی از این گوشی ها به نام Dash 5.0 دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۸۵۴×۴۸۰، پردازنده دوهسته ای با قدرت ۱٫۳ گیگاهرتز، ۵۱۲ مگابایت رم، پشتیبانی از دو سیم کارت و رنگ های متنوع است. گوشی دوم نیز دارای یک صفحه نمایش ۴ اینچی است که نشان می دهد یک مدل Dash 4.0 از شرکت BLU است. صفحه نمایش مدل Dash 4.0 رزولوشن ۸۰۰×۴۸۰ را داراست و از سایر امکانات این مدل می توان به ۴ گیگابایت حافظه داخلی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در عقب، یک پردازنده دو هسته ای با قدرت ۱٫۳ گیگاهرتز و باتری ۱۵۰۰ میلی آمپر اشاره کرد.

گفته می شود که قیمت این گوشی ها برای مدل ۵ اینچی و ۴ اینچی به ترتیب ۱۹۹$ , ۹۹$ است. زمان ارائه هنوز اعلام نشده است اما پیش بینی می شود که این گوشی ها به زودی روانه بازار شوند.

شرکت BLU در میامی، فلوریدا قرار دارد و تمرکز آن برای ورود به بازار تلفن های همراه در امریکای لاتین، حوزه کارائیب و امریکا است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept