مایکروسافت برنامه Nokia Chat beta را حذف خواهد کرد

مایکروسافت برنامه Nokia Chat beta را حذف خواهد کرد

مایکروسافت میخواهد برنامه Nokia Chat beta را حذف کند، برنامه ای که وقتی شرکت نوکیا را خرید برنامه نیز برای مایکروسافت شد. این برنامه ویندوز فون در ۱۵ ماه ژانویه حذف خواهد شد.

در طول این خبر مایکروسافت گفت که: “بعد از این تاریخ، شما نمیتوانید وارد برنامه شوید، پیامی برای مخاطبان خود بفرستید و یا اینکه نمیتوانید به گفتگوهای قبلی خود در برنامه Nokia Chat beta دسترسی داشته باشید.” علاوه بر این اضافه کرد که کاربران ویندوز فون میتوانند بجای این برنامه از نرم افزار Skype ویندوز فون استفاده کنند.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/577bd880-1ca0-4030-be70-104478ed898e?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

نوکیا نسخه ازمایشی یا بتا Nokia Chat beta را در سال ۲۰۱۳ و در ماه اوریل برای دستگاه های اینده اش منتشر کرد. برای ارتباط با دیگر کاربران برنامه نوکیا چت برنامه با Yahoo Messenger نیز همگام شد. بهرحال این قضیه شوک بزرگی نیست که مایکروسافت تصمیم گرفته است در حالیکه برنامه Skype خودش را دارد.

منبع: مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept