مایکروسافت احتمالا Nokia Care را تعطیل خواهد کرد

اموزش فلش کردن و تعویض رام ویندوز فون (1)

در خبری دیگر اینگونه بنظر میرسد که مایکروسافت قصد دارد تا نقاط و خدمات رسانی Nokia Care را تعطیل کند. و اینکار را در ادامه تعدیل ۷۸۰۰ نیرویش که از خرید نوکیا آمده بودند میخواهد ادامه دهد. Nokia Care مکان هایی هستند که به تعمیرات گوشی های نوکیا پرداخته و در رابطه با آنها خدمات رسانی میکنند.

طی اخبار گفته شده که طی سه ماه آینده این اتفاق خواهد افتاد و مایکروسافت Nokia Care را در هلند و باقی کشور های اروپایی تعطیل خواهد کرد و خب مسلما بدنبال آن در سرتاسر دنیا چنین اتفاقی ادامه پیدا خواهد کرد.

مایکروسافت در ادامه اینکه در اروپا یک مرکز خدمات رسانی عظیم را ساخته است میخواهد مرکز های کوچک را تعطیل کند. همچنان که فروشگاه های نوکیا یکی یکی در سرتاسر جهان از نوکیا به مایکروسافت تغییر نام پیدا کردند، این روند نیز انجام خواهد شد.

این نیز حرکت جدیدی از مایکروسافت است تا بتواند پولش را ذخیره کند و دیگر هدر ندهد و همانطور که قبلا نیز گفتیم تمرکز بیشتری بر روی کارکرد و محصولاتش داشته باشد.

منبع: wpworld.pl

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept