لومیا Cyan هفته بعد برای لومیا ۹۲۵ در اسپانیا منتشر میشود.

lumia_cyan_925_آپدیت لومیا فیروزه ای Lumia Cyan شروع شد، به تدریج از لومیا 925 و از فنلاند

مایکروسافت و تیم جدیدش “نوکیا” در حال نهایی کردن آپدیت لومیا Cyan برای مناطق مختلف هستند همچون که اخبار جدیدی از منتشر شدن آن در کشورهای گوناگون به ما میرسد. آخرین کشور در لیست این آپدیت ها اسپانیا است که بر طبق اخبار لومیا ساین Cyan را برای نوکیا لومیا ۹۲۵ تا آخر این هفته منتشر خواهد کرد.

البته خبر خوب اینست که اگر رام شما مربوط به این کشور یعنی اسپانیا باشد تا آخر هفته بعد این آپدیت را دریافت کرده اید. در خبرهای گذشته آپدیت نوکیا برای لومیا داران در فنلاند را شاهد بودیم و در خبری دیگر نیز مایکروسافت کشور هند از منتشر شدن ویندوزفون ۸٫۱ در این کشور تا دو هفته دیگر خبر داد البته گفته شد که کورتانا نیز در اوایل ۲۰۱۵ برای همه می آید.

خب البته اگر آپدیت های مناطق دیگر منتشر شدن حتما در اسرع وقت بطور زنده در این سایت منتشر خواهند شد و انتظار میرود که موج های از مناطق این آپدیت را دریافت کنند.

1 نظر
  1. […] هم خواهد کرد. بطور مثال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ” لومیا Cyan هفته بعد برای لومیا ۹۲۵ در اسپانیا منتشر میشود…” پس اگر رام گوشیتان برای کشور اسپانیا باشد با خیال […]

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept