لومیا ۹۲۰ و ۸۲۰ تحت اپراتور AT&T اپدیت لومیا Cyan را دریافت کردند

لومیا-820-ویندوزفون-پرو بسم الله الرحمن الرحیم شروع ویندوزفون

بسیاری از گوشی های لومیا اپدیت cyan را دریافت کردند که از ان جمله میتوان به لومیا ۸۲۰ و ۹۲۰ نام برد که در بیشتر کشورها اپدیت را دریافت کرده اند و اکنون اپراتور At&T نیز اپدیت را برای گوشی های لومیا ۹۲۰ و ۸۲۰ تحت اپراتور AT&T خودش منتشر کرد.

البته این اپدیت برای گوشی های دیگر از جمله لومیا ۵۲۰ – لومیا ۹۲۵ – لومیا ۱۰۲۰ و لومیا ۱۵۲۰ نیز منتشر شده است و اینها اپدیت را دریافت کرده اند.

اپدیت لومیا ساین cyan برای لومیا 820 منتشر شد - رام دانمارک - ایرلند - UK و هند و همچنین برای لومیا 1020 و 1520 تحت اپراتور AT&T

به تنظیمات گوشی خودتان بروید و وجود اپدیت را بررسی کنید. اگر گوشی شما لومیا ۹۲۰ یا ۸۲۰ و تحت اپراتور AT&T است و وجود اپدیت را مشاهده نمیکنید باید گوشی خود را دانگرید کنید. افرادی که از نسخه دولوپر Preview For Developer استفاده میکنند همچنان دو انتخاب دارند یا اینکه گوشی خود را دانگرید کنند و یا اینکه منتظر برطرف کردن مشکل توسط مایکروسافت برای دولوپر ها بمانند که این انتظار معلوم نیست چقدر طول بکشد.

منبع: AT&T

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept