لومیا ۶۲۰ – ۷۲۰ و ۸۲۰ شروع به دریافت اپدیت ساین Cyan کردند – روسیه و اکراین نیز همچنین

Lumia_920_OTA_updateآپدیت نسخه پیش نمایش ویندوزفون 8.1

اپدیت لومیا ساین Lumia Cyan در چند روز اخیر در حال جهانی شدن هستند و هر روز خبری از منتشر شدن این اپدیت ها برای گوشی های ویندوزفونی هستیم. اکنون نیز لومیا ۶۲۰ – ۷۲۰ و ۸۲۰ شروع به دریافت اپدیت ساین Cyan کردند.

خبر خوب از منتشر شدن این اپدیت ها برای لومیا ۵۲۰ در جهان مخصوصا قاره اسیا و برخی کشورهای افریقا همین چند وقت پیش منتشر شد. لومیا ۶۲۰ – ۷۲۰ و ۸۲۰ نیز اکنون شروع به دریافت اپدیت ها کردند و ابتدا از کشورهای اروپایی شروع شده است. در پایان نیز کاربرانی که در فدرال روسیه و اوکراین هستند و یا گوشی انها با رام این کشورهاست، تواستند اپدیت را دریافت کنند و اولین کاربران با این گوشی های هستند که مزه اپدیت را میچشند! البته لومیا ۱۳۲۰ و ۱۰۲۰ و ۱۵۲۰ نیز در اوکراین و روسیه اپدیت را دریافت کرده اند. برای مشاهده لیست کامل کشور هایی که اپدیت برای انان منتشر شده است به صفحه اختصاصی لومیا Cyan در سایت ما مراجعه کنید.

یادتان باشد، اگر شما از کاربران ویندوزفون هستید که گوشی خود را با ویندوزفون ۸٫۱ نسخه دولوپر اپدیت کرده اید؛ احتمال خیلی قوی نمیتوانید اپدیت را دریافت کنید و مجبور هستید که گوشی خود را دانگرید کنید. پس میتوانید به سراغ برنامه Nokia Recovery Tool بروید و کار خود را شروع کنید. برای مشاهده اموزش دانگرید Downgrade نیز به این لینک مراجعه کنید.

لیست کامل کشورهایی که اپدیت برای انها منتشر شده است در صفحه اختصاصی اپدیت لومیا ساین Lumia Cyan که در نوار بالایی سایت نیز قرار داده شده است، قرار میگیرد و شما میتوانید تمام کشورهایی که اپدیت دریافت کرده اند را در هر لحظه ببینید چون این مطلب هر لحظه ای که اپدیت جدیدی منتشر شود کاملا بروزرسانی میشود. برای ورود به صفحه اختصاصی اپدیت لومیا ساین Lumia Cyan اینجا کلیک کنید ، البته اطلاعات کاملی در مورد این اپدیت نیز در مطلب ذکر شده قرار گرفته است که میتوانید انها را نیز مطالعه کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept