قابلیت های ویندوز ۱۰ برای گوشی هایی با رم ۵۱۲ مگابایت ممکن است متفاوت باشد

بررسی لومیا 520 در برابر لومیا 530، بهترین گوشی ارزان ویندوزفون کدام است

سوالات پیرامون ویندوز ۱۰ برای گوشی های هوشمند همچنان ادامه دارد و امروز جو بلفیوره از مایکروسافت، توییتی را منتشر کرد که شاید جواب دسته ای از سوال ها باشد. مسئله ای در باره اینکه گوشی هایی با رم ۵۱۲ مگابایت کجا قرار میگیرند و همچنین در مورد نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ چه تکلیفی خواهند داشت.

“Hey all: we ARE working on Win10 for 512MB, including 520. Our ambition is to make #Win10 available for these devices but features may vary”

“Timing for various phones may be variable as well. When we first launch insider program, it’ll be a subset of phones with more coming latr”

“Also, we’re on track for Insider build coming “in Feb” as Terry said at our 1/21 event. We need to complete internal testing 1st, hang in!”

“سلام به همه: ما در حال کار بر روی ویندوز ۱۰ برای گوشی های رم ۵۱۲ مگابایت شامل لومیا ۵۲۰ هستیم. هدف جاه طلبانه ما اینست که این نسخهرا برای این دستگاه ها نیز در دسترس قرار دهیم اما قابلیت های ویندوز ۱۰ برای گوشی هایی با رم ۵۱۲ مگابایت ممکن است متفاوت باشد.

زمان بندی برای گوشی های مختلف ممکن است متفاوت باشد. ما زمانیکه اولین نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ insider را منتشر کردیم، برخی گوشی ها نیز باید منتظر بمانند تا بعدا اپدیت را دریافت کنند.

همچنین ما در راه هستیم تا نسخه Insider یا همان نسخه پیش نمایش که در ماه فوریه قرار است منتشر شود را راه اندازی کنیم(Terry در کنفرانس ویندوز ۱۰ نیز قول ان را داده بود). ما احتیاج داریم تا تست های داخلی اولیه را انجام دهیم.”

جو بلفیوره هم مثل بقیه مطلبی را منتشر کرد ولی خبر رسمی و قطعی را نداد، اما جو بلفیوره اضطراب عمومی اطراف نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ را میبیند و اینکه سوالات پیرامون این قضیه بیشتر از جواب های ان هستند. نکته اصلی این متن، که البته در مجموع عجیب هم نیست، تایید این قضیه است که ویندوز ۱۰ برای گوشی های با رم ۵۱۲ مگابایت نیز منتشر شده و خیال خیلی ها را راحت کرده و ارامشی به همه میدهد. اینکه “برخی ویژگی ها ممکن است متفاوت باشند” میتواند همه چیز باشد در این قضیه، اما مطمئنا مایکروسافت دارد تلاش های خوبی میکند.

منبع: جو بلفیوره در توییتر

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept