قابلیت انتقال افلاین دیتا نقشه روی کارت حافظه SD برداشته شد

قابلیت انتقال افلاین دیتا نقشه روی کارت حافظه SD برداشته شد

زمانی که لومیا ها برای نوکیا بودند، سال ۲۰۱۳ نوکیا برای لومیا های ویندوز فونی برنامه را منتشر کرد با نام Storage Check که بوسیله ان میتوانستید فضای پرشده گوشی و اینکه هر قسمتی از گوشی چقدر از حافظه گوشیتان را پر کرده اند را براحتی مشاهده کنید.

یکی از قابلیت های خوب این برنامه این بود که میتوانستید دیتا نقشه ها را به کارت حافظه SD منتقل کنید و فضای گوشیتان بیشتر جا داشته باشد.

اکنون مایکروسافت مسئولیت تمام لومیا ها را بر عهده دارد برنامه Storage Check در ویندوز فون ۸٫۱ نام جدیدی به خود گرفته است و نام ان Storage Sense شده که در تنظیمات موجود است. این گزینه در ویندوز ۱۰ نیز وجود دارد حتی بر روی ویندوز ۱۰ نسخه دسکتاپ.

Storage Sense قوی تر و کاملتر از نسخه قبلی این برنامه است اما حداقل یک ویژگی را از دست داده است و ان کنترل دیتا نقشه دیگر در دسترس نیست. اگر چه هم اکنون این برنامه به شما همچنان اجازه میدهد تا برنامه و بازی های خود را به کارت حافظه منتقل کنید.

خب البته این موضوع اینقدر هام جدی نبود چونکه، برخی گوشی های لومیا اصلا کارت حافظه نمیخورند، برخی نقشه ها حجمشان انقدر کم هست که اصلا نیازی به انتقال نباشد و با انتقال ندادن مسئله ای عوض نمیشود و البته اگر این موضوع برای شما در حد مرگ! مهم است هنوز نسخه بتا برنامه Lumia Storage Check در استور موجود است و میتوانید ان را دانلود کنید هر چند تا چند وقت دیگر ان هم حذف خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept