عکس های جدید ویندوز ۱۰ task switcher جدید در گوشی را نشان میدهد

عکس های جدید ویندوز 10 task switcher جدید در گوشی را نشان میدهد

عکس های جدید ویندوز ۱۰ task switcher جدید در گوشی و همچنین برخی پیشرفت های جالب را ز این نسخه منتظر نشده ویندوز ۱۰ برای گوشی را نشان میدهد.

در عکس های منتشر شده میتوان مشاهده کرد که task switcher و در واقع صفحه ای برنامه های در حال اجرا را نشان میدهد به نشان دادن چهار برنامه در یک صفحه ارتقا پیدا کرده است در حالیکه الان در ویندوز فون ۸٫۱ این قابلیت فقط یک برنامه در تمام صفحه نمایش داده میشود.

عکس های جدید ویندوز 10 task switcher جدید در گوشی را نشان میدهد

یکی از نکات جالب عکسی است که در بالای ان نشان میدهد در گزینه Choose an App سیستم عامل هستند و در انجا میتوان گزینه های مختلفی دید که در ان میان میتوانید ببینید برنامه هایی که بر روی کارت حافظه خارجی نصب شده اند را هم پشتیبانی میکند.

عکس های جدید ویندوز 10 task switcher جدید در گوشی را نشان میدهد

همین گونه که در اسکرین شات های گزفته شده مشخص است میتوانید مشاهده کنید که برخی گزینه های ویرایشی نیز به Word و برخی ویژگی ها به برنامه هایی همچون ایمیل اضافه شده است. از این ویژگی ها و تمام اخبار ویندوز ۱۰ میتوان کاملا واضح نتیجه گرفت که مایکروسافت میخواهد تفاوت بین سیستم عامل ویندوز تا گوشی ها را کاملا بردارد. اخباری نیز از اینکه پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی همین روزها منتشر شود شنیده شده است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept