عکس های از مرورگر اسپارتان Spartan ویندوز ۱۰ برای گوشی لو رفت

عکس های از مرورگر اسپارتان Spartan ویندوز 10 برای گوشی لو رفت

اگر از اسپارتان خبری ندارید باید بدانید که اسپارتان Spartan مرورگر جدیدی است که مایکروسافت قرار است در ویندوز ۱۰ از ان استفاده کند و دیگر خبری از اینترنت اکسپلورر نخواهد بود. اکنون که منتظر این مرورگر بر روی ویندوز ۱۰ چه بر روی دسکتاپ و چه بر روی گوشی هستیم عکس هایی از مرورگر اسپارتان Spartan ویندوز ۱۰ برای گوشی لو رفت.

سایتی که این مرورگر را بر روی گوشی داشته و با ان کار کرده عکس هایی از این مرورگر را منتشر کرده که بیایید انها را در پایین نگاهی بیاندازیم:

عکس های از مرورگر اسپارتان Spartan ویندوز 10 برای گوشی لو رفت

بزرگترین تغییری که میتوانید نسبت به مرورگر کنونی ویندوز فون مشاهده کنید قسمت ادرس بار address bar است که از پایین صفحه به بالا رفته است (البته شایعاتی از برگرداندن ان به پایین توسط مایکروسافت هست). همچنین در عکس میتوان قسمتی به نام Hub را مشاهده کرد که برای اینست که شما مقاله ها را بصورت افلاین بعدا بتوانید بخوانید.

و دیگری فهرست مرورگر است که به همین سبک کنونی است و تغییری نکرده است چون طبق شایعات خیلی ضعیفی این فهرست قرار بود بصورت همبرگر و نوعی که اکنون در اندروید هست باشد، ولی اکنون میبینیم که مایکروسافت در همین نوع خود باقی مانده است، حداقل در عکس هایی که اکنون منتشر شده است.

در کل این اسکرین شات های زیبایی از این مرورگر است که میتوانید بر روی ویندوز ۱۰ برای گوشی مشاهده کنید، نظر شما در مورد ان چیست؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept