شایعه: لومیا ۸۳۰ در US دارای سه مدل با مشخصات مختلف خواهد بود

لومیا 830 در US دارای سه مدل با مشخصات مختلف خواهد بود

شایعات جدید بر این مبناست که مایکروسافت گوشی جدید و معرفی نشده خود لومیا ۸۳۰ را به سه نسخه متفاوت منتشر خواهد کرد که هر کدام نیز دارای سه ویژگی سخت افزاری مختلف هستند.

این خبر از سایت TK Tech News گرفته شده که منبع این خبر فاش شده است. بر اساس منبع نسخه های مختلف لومیا ۸۳۰ تحت اپراتور های Verizon, AT&T و T-Mobile خواهند بود. این اختلاف مشخصات ظاهرا برای اندازه صفحه نمایش و رزولوشن صفحه میباشد. لومیا ۸۳۰ هنوز معرفی نشده است ومعلوم نیست که در نسخه های متفاوتی باشد یا نه، اما منبع خبر از متفاوت بودن نسخه های ان میدهد.

این شایعه به اینجا نیز کشیده میشود که دوربین های AT&T و T-Mobile نیز متفاوت خواهند بود و یکی از این دو از وایرلس نیز پشتیبانی نمیکند. نسخه T-Mobile احتمالا صفحه ای با اندازه ۴٫۷ اینچ خواهد داشت. شایعه ی یکسانی از همین منبع در گذشته گفته بود که نسخه version لومیا ۸۳۰ صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی و دوربین پشتی با کیفیت ۲۰٫۱ مگاپیکسل خواهد داشت.

چقدر این اخبار صحیح هستند؟ چون منبع این اخبار سایت TK Tech News است این امکان وجود دارد که این اخبار درست باشند. جواب تا کمتر از چندهفته ی دیگر در کنفرانسی که مایکروسافت خواهد داشت مشخص میشود و همچنین در این کنفرانس لومیا ۷۳۰ هم مشخص میشود و خبرهای این دو گوشی نهایی میشوند.

منبع: TK Tech News

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept