سایت جدید گوشی موبایل مایکروسافت ظاهرا جایگزین سایت رسمی نوکیا شود

سایت جدید گوشی موبایل مایکروسافت ظاهرا جایگزین سایت رسمی نوکیا شود

مایکروسافت امروز به ما پیشنهاد داد تا سایت جدید گوشی موبایل اش را مشاهده کنیم. صفحه ای که فقط عکس و اطلاعات محصولاتی که به صورت اورجینال که توسط تیم نوکیا تولید میشوند را قرار داده است و توجه داشته باشید که نوکیا را همین امسال مایکروسافت خرید.

این سایت مرکز اصلی صفحه جدید اختصاصی پشتیبانی از لومیا است که همین امروز معرفی کردیم و البته تمام گوشی های لومیا و گوشی های اندرویدی سری نوکیا X و تمام لوازم جانبی های این گوشی ها. در این سایت همچنان تبلت نوکیا ۲۵۲۰ با اندازه ۱۰٫۱ اینچ که سیستم عامل ویندوز RT را داراست نیز قرار دارد.

در این سایت خبر از دستگاه های تبلتی مایکروسافت نیست و همچنین خبری از توضیح دادن برنامه و بازی و کلا نرم افزارهای ویندوزفون نیز نیست. بنظر میرسد که این سایت ساخته شده تا فقط محصولات ساخته شده توسط نوکیا را معرفی کند و انها را در این قسمت قرار دهد و بنظر میرسد که این صفحه جایگزین سایت نوکیا در اینده باشد و این میتواند در ادامه هدف مایکروسافت برای برداشتن نام برند “نوکیا” بصورت کامل از محصولاتش در آینده باشد.

منبع: Microsoft

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept