دانلود جدیدترین اهنگ های زنگ مایکروسافت که بر روی لومیا ۴۳۵ است

مشخصات کامل گوشی مایکروسافت لومیا 435

شاید شما مثل من نخواهید تا مدت دیگری گوشی های جدید مایکروسافت را خریداری کنید. مخصوصا گوشی هایی که مایکروسافت ان ها را تولید کرده و ارم مایکروسافت را نیز دارند ولی خب بهرحالاز اینکه اهنگ های زنگ جدیدی که رسما مایکروسافت ساخته را هم نمیخواهیم از دست بدهیم.

در این مطلب جدیدترین اهنگ های زنگ مایکروسافت که بر روی لومیا ۴۳۵ است را برای دانلود قرار میدهیم. همه دوست داریم بدانیم لیست اهنگ هایی که بعناون اهنگ زنگ بصورت پیش فرض روی جدیدترین لومیا ها قرار گرفته اند چیست؟ شاید همه اهنگ ها برای ما قشنگ نباشد ولی از یکی یا دوتای انها خوشمان می اید. بهر حال لینک دانلود این اهنگ ها در زیر همین مطلب قرار گرفته شده است.

تعداد اهنگ ها ۶۵ تا است که از اهنگ پیامک ۲ ثانیه ای تا اهنگ های زنگ ۴۳ ثانیه ای در داخل ان قرار دارد. لینک دانلود از سایت مدیافایر است و البته حجم این اهنگ ها زیاد نیست. همه اهنگ های زنگ در یک پوشه زیپ با حجم ۱۶ مگابایت قرار دارند که براحتی میتوانید انها را دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept