خداحافظ لومیا ۱۵۲۰ ، دیگر توسط مایکروسافت به فروش نمیرسد

بررسی تخصصی نوکیا لومیا 1520

خداحافظ لومیا ۱۵۲۰، گوشی یا شاید هم فبلت زیبا و بزرگی که در نوع خودش جزو بهترین ها بود اکنون دیگر توسط استور مایکروسافت به فروش نمیرسد و این گوشی بزرگ مایکروسافت دیگر تولید نخواهد شد.

میتوان گفت غروب افتاب لومیا ۱۵۲۰ شروع شد چون همچنان تا ماه ها بعد میتوانید لومیا ۱۵۲۰ را از بازار های دیگر و فروشنده ها خرید کنید، ولی ۱۵۲۰ دیگر باز نشسته شده و بالاخره موجودی این گوشی در بازار به صفر خواهد رسید چون دیگر مایکروسافت تولیدی نخواهد داشت.

Lumia_1520_صفحه نمایش فوق العاده نوکیا لومیا 1520
صفحه نمایش فوق العاده

سال ۲۰۱۳ و در ابو دبی یکی از بهترین گوشی های لومیا معرفی شد گوشی که برادرش را لومیا ۹۲۰ میدانیم. گوشی پرچمداری که عشق خیلی از گیمر هاست و بازی بر روی ان بسیار دل انگیز است. ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و داشتن قابلیت شارژ با شارژ های وایرلس میتواند لومیا ۱۵۲۰ را یکی از بهترین گوشی های پرچمدار در یک سال و نیم گذشته دانست.

دارندگان این گوشی و کسانی که میخواهند این گوشی را خریداری کنند بدانند که این گوشی حتما ویندوز ۱۰ را دریافت خواهد کرد پس حداقل تا سال اینده این گوشی کاملا بروز خواهد بود. اما همینکه تولید ان متوقف شده تا دو یا سه سال دیگر این گوشی نیز همچون لومیا ۱۰۲۰ خواهد شد و در گرفتن اپدیت ها ضعیف تر از باقی لومیا ها خواهد شد. پس از هم اکنون دیگر این گوشی را یک گوشی نو و تازه ندانید.

3 نظرات
  1. محمد کاربر می گوید

    سلام ….
    ای بابا …. من که تازه خریده بودمش …. ناراحت شدم :(((

  2. مسعود کاربر می گوید

    درود

    از عزیزایی که این گوشیو دارن یا اطلاعات کاملی درباره این گوشی دارن میخوام که راهنماییم کنن لطفاً؛
    من اهل رشتم و بیشتر موبایل فروشی های شهرو گشتم. اولاً که خیلی کمه، دوماً جاهایی که میگن “میتونیم برات بیاریم” قیمتایی میدن که خیلی تخیلیه؛ جوریکه من از ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ قیمت دارم تا ۱٫۸۰۰٫۰۰۰!!! هیچ کدومم گارانتی ندارن. یکی از آشناهامونم که از تهران قیمت گرفت، گفت دور و بر ۲٫۴۰۰٫۰۰۰ بدون گارانتی!!! البته یه مغازه هم تو رشت که واقعاً داره گوشیو، میگه ۱٫۶۵۰٫۰۰۰٫
    ۱) حالا میخواستم بدونم که قیمت واقعی فول پک این گوشی حول و حوش چقدره؟ یعنی من باید به کسی که میگه ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ اعتماد کنم یا اونیکه میگه ۲٫۴۰۰٫۰۰۰؟ 🙂
    ۲) این گوشی نرم افزاری مشابه تاچ آیدی (اپل) داره یا نه؟
    ۳) صفحه نمایش IPS این گوشی بهتره یا AMOLED لومیا ۹۳۰؟ (البته میدونم تا حدودی سلیقه ایه)
    ۴) یه چیزی که منو خیلی ناراحت و دو دل کرده اینه که تو نظرات یه سری سایت ها، بعضیا گفتن بعد چند وقت لکه های سفیدی توی صفحه بوجود میاد و یا اینکه با فشار دادن صفحه رنگها پخش میشن. راجع به این موضوعم توضیح بدین خیلی ممنون میشم.
    ۵) رو گارانتیش میشه حساب کرد یا نه؟ منظورم اینه که انقدر مهم هست که بدون گارانتیشو نخرم؟ چون تا حالا که من از هرجا پرسیدم بدون گارانتی دارن ولی بهم میگن هر مشکلی پیش بیاد ما هستیم اما میترسم مشکل۴ برام پیش بیاد و زیر بار نرن!
    **۶) با توجه به اینکه ۱۵۲۰ دیگه تولید نمیشه، منطقیه که ۱٫۶۵۰٫۰۰۰ بخرمش؟ (منظورم از لحاظ گرفتن آپدیته که تو همین خبر هست)

    خواهشاً اگه میشه سریع جوابمو بدین؛ ممنون

  3. علی کاربر می گوید

    سلام
    من با این گوشی خیلی حال کردم
    خیلی چیز باحالیه
    ولی الان شش ماهه منتطر یه ویندوز شش اینچی جدیدم
    کسی میدونه کی یه جایگزین مناسب برا ۱۵۲۰ میاد؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept