خبر: پشتیبانی نرم افزار Groove از اسپیکر های Sonos

امروز خیلی خوشحالیم که این خبر را با شما در میان می گذاریم که بالاخره نرم افزار Groove از اسپیکر های Sonos  پشتیبانی می کند! یعنی شما می توانید به موسیقی مورد علاقه ی خود با اسپیکر های Sonos خود گوش دهید. شروع کنید به استفاده ازمایشی از نسخه ی کامل Groove به مدت ۳۰ روز یا با دسترسی به آهنگ های خریداری شده از فروشگاه ویندوز (Windows Store) یا کلکسیون موسیقی خودتون! . فرقی ندارد که شما کجا باشید ، چه در آشپزخانه یا چه روی مبل خود یا از چه دستگاهی استفاده می کنید ، با Groove و Sonos هر جا به موسیقی گوش دهید.

Sonos and Groove

Groove یک تجربه ی عالی برای گوش دادن و مدیریت کردن موسیقی را در Windows 10 فراهم کرده است. دسترسی به موسیقی مورد نظر خود با منو ها و دکمه های کنترل  ساده، از همیشه سریع تر شده; چه با موس و کیبور و چه با حرکات انگشت در صفحه ی لمسی خود! . نسخه ی کامل Groove  به شما دسترسی گوش دادن به موسیقی بدون هیچ تبلیغی و قطعی  و وقفه ای و یکی از بزرگترین فهرست های موسیقی جهان را با بیش از ۴۰ میلیون موسیقی می دهد.

شما همچنین می توانید ایستگاه رادیویی خود را بر اساس آهنگ ها ، آلبوم ها و هنرمندان مورد علاقه ی خود درست کنید و همین الان با اسپیکر های Sonos خود به آن ها گوش دهید. برای اینکه به کلکسیون آهنگ های شخصی خود با اسپیکر های Sonos خود گوش دهید به راحتی MP3 های خود ، حتی آهنگ های iTunes ، را در پوشه ی OneDrive خود اضافه کنید . سپس Groove را از اپلیکیشن Sonos انتخاب کرده تا همه ی موسیقی هایتان را به راحتی همه جا در جیب خود داشته باشید . اگر شما از نسخه ی کامل Groove استفاده کنید ۱۰۰ گیگابایت فضای مجانی در OneDrive برای قرار دادن آهنگ ها دریافت می کنید.

مارک وایتن ، مدیر ارشد محصولات Sonos می گوید : “با Groove، میکروسافت به شما یک راه ساده برای دسترسی به میلیون ها آهنگ درخواستی در کنار کلکسیون شخصی شما می دهد ، ما خیلی خوشحالیم تا خوشامد بگوییم به یک سرویس عالی دیگر برای گوش دادن به موسیقی در خانه .”

Sonos یک سیسیتم هوشمند اسپیکر است که از وای فای شما برای پخش کردن موسیقی مورد علاقه ی شما استفاده می کند. با این اسپیکر می توانید دقیق ترین جزییات را به طور خیلی واضح و شفاف حس کنید و بشنوید؛ مثل اینکه شما در استودیو ضبط حضور دارید یا روی صندلی جلوی کنسرت نشسته اید. مهندسان شرکت Sonos به طور مستقیم با هنرمندان و تهییه کنندگان پیشتازان این صنعت کار می کنند تا مطمن شوند شما واضخ ترین و درست ترین صدای ممکن، همانطور که ضبط شده، را از موسیقی بشنوید.

اپلیکیشن Sonos به شما اجازه ی کنترل کردن همه جانبه از تجربه ی گوش دادن را می دهد. هر آهنگی را که می خواهید را با جستجوی سریع این اپلیکیشن پیدا کنید، موسیقی های متفاوت را در اتاق های خانه ی خود پخش کنید ، یا حتی همه را با هم هماهنگ کنید تا یک آهنگ را در کل خانه با صدای عالی و همه جانبه پخش کنند .
اپلیکیشن Sonos برای کامپیوتر های شخصی، دستگاه های دارای سیستم عامل مکینتاش و IOS و دستگاه های آندرویدی در دسترس می باشد.

اگر هنوز از برنامه Groove استفاده نکرده اید، همین الان نسخه آزمایشی را با دسترسی کامل امتحان کنید. دانلود Groove از فروشگاه ویندوز (Windows Store)

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept