خبر: به روز رسانی جدید برنامه های ایمیل و تقویم ویندوز ۱۰

Outlook Mail and Calendar

برنامه های ایمیل و تقویم ویندوز ۱۰، یک به روز رسانی مهم دریافت کردند. این به روز رسانی برای ویندوز ۱۰ موبایل ارائه شده است اما کاربران اینسایدر ویندوز دسکتاپ نیز توانسته اند این دو برنامه را به روز رسانی کنند.

در این به روز رسانی، یک پوسته تیره به برنامه ها اضافه شده است. در کنار اضافه شدن پوسته تیره، مایکروسافت چند تغییر دیگر نیز در این برنامه ایجاد کرده است که در زیر این تغییرات را برای شما آورده ایم:

Outlook-Mail-Settings-new

  • دیگر خبری از لینک برنامه نیست؛
    همانطور که میدانید در برنامه های ایمیل و تقویم، لینکی وجود داشت که این دو برنامه را بهم متصل میکرد. اما در این به روز رسانی مایکروسافت تصمیم گرفته که این لینک را بردارد. هنوز مایکروسافت دلیل این را اعلام نکرده است. ممکن به این خاطر باشد که کسی از این لینک ها استفاده نمیکرد یا ممکن است این حذف موقتی باشد. هنوز مطمئن نیستیم.
  • گزینه های جدید؛
    در برنامه ایمیل ویژگی های جدیدی اضافه شده است. این .ویژگی ها “امضای دیجیتال” و ” S/MIME Encryption” است و همچنین، در این به روز رسانی، این قابلیت به برنامه ایمیل اضافه شده است تا استایل و تصاویر خارجی را به صورت خودکار دانلود کند.
  • گزینه تنظیمات از این پس، به جای اینکه در منوی همبرگری باشد، در منوی اصلی قرار دارد. با این کار، پیدا کردن گزینه تنظیمات آسانتر از قبل خواهد بود.
  • انیمشن؛
    باز شدن منو به جای اینکه تمام اجزای صفحه را جا به جا کند، به صورت اسلایدی شده است.
  • گزینه های عملیات ها، مثل پاسخ، حدف و پیوست فایل، در این به روز رسانی جا به جا شده اند.

00.outlook-desktop-back

در برنامه ایمیل برای کامپیوتر نیز، ویژگی های منحصر به فردی اضافه شده است. هر چند تمام این تغییرات تنها برای کاربران اینسایدر قابل دسترسی است. در زیر مواردی است که ما در این به روز رسانی متوجه شده ایم:

  • پس زمینه؛

    حالا شما می توانید تصویر پس زمینه را برای تمام فضای برنامه استفاده کنید، نه فقط برای فضاهای خالی. شما میتوانید از عکس های موجود استفاده کنید و یا از عکس های خودتان برای پس زمینه برنامه استفاده کنید.

  • پوسته؛

    مثل برنامه ایمیل در موبایل، در این برنامه نیز شما میتوانید از بین دو پوسته روشن و تاریک استفاده کنید.

  • منوی آبی؛

    منوی سمت چپ، از پس به جای سفید، به طور پیش فرض آبی خواهد بود.

  • منوی اصلی؛

    حساب های شما از این پس زیر عنوان Account قرار خواهند گرفت.

از آنجایی که این به روز رسانی، به نسبت تغییرات بزرگی را در برنامه ایجاد کرده است، قطعا در تغییرات دیگری نیز وجود خواهد داشت. اگر شما با تغییر دیگری مواجه شدید، ما را با خبر کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept