تبلت نوکیا N1 اولین تبلت اندرویدی نوکیا ۶۴-bit

نوکیا تبلت اندرویدی 64 bit به نام نوکیا N1 معرفی کرد - جعبه سیاه دیروز معرفی شد

ایا عکس جعبه ای که نوکیا دیروز ان را نشان داده بود را به یاد دارید؟ بالاخره محتوای ان جعبه مشخص شد و نوکیا یک تبلت اندرویدی خود را با نام تبلت نوکیا N1 معرفی کرد. این گوشی ۲۴۹ دلار قیمت دارد.

در اینجا برخی ویژگی های این گوشی برای کسانی که مشتاق هستند نوشته شده: تبلت نوکیا N1 یک دستگاه ۷٫۹ اینچی است که با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ با رم ۲ گیگابایت و ۳۲ گیگابایت حافظه خارجی، پردازنده ۶۴ بیتی چهارهسته Intel Z3580، دوربین ۸ مگاپیکسلی، دوربین جبو ۵ مگاپیکسل و باتری ۵۳۰۰ میلی امپری که در بین لانچر نوکیا Z با اندروید ۵ قرار دارند. این تبلت در رنگ های سیاه و سفید و با بدنه الومینیومی منتشر میشود. ارتباطات این دستگاه شامل بلوتوث ۴٫۰ – وای فای – میکرو USB 2.0 از نوع C است. نوکیا شخصا این تبلت را نساخته است و صرفا گواهی نام محصولش را بر روی Foxconn شرکتی که این تبلت را ساخته و بفورش میرساند قرار داده است:

“بعلاوه گواهی نام محصول نوکیا، نوکیا طراحی صنعتی محصول را هم برعهده گرفت، لانچر Z و برخی نرم افزارهای خاص که توسط نوکیا داده شده است. قرار دادی که نوکیا در قبال فروش و بازاریابی این محصول دارد، گارانتی دادن محصول، گواهی ای پی های دستگاه و قبول برنامه های برنامه سازان همگی در عهده نوکیا هستند.”

منبع: نوکیا

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept