برنامه People در ویندوز ۱۰ موبایل از کاشی زنده با انیمیشنی زیبا بهره می برد

windows-10-mobile-people

این روزها اخبار در مورد ویژگی ها و قابلیت های ویندوز ۱۰ بخصوص ویندوز ۱۰ موبایل می باشد .انگار خبر های خوش در مورد ویندوز ۱۰ تمامی ندارد. ویندوز ۱۰ دارای برنامه People یونیورسال می باشد که هم در موبایل و هم در ویندوز ۱۰ دکستاپ یکسان می باشد .با ما همراه باشید تا نگاهی به برنامه People داشته باشیم .

هنگامی که به برنامه در منوی استارت نگاه میاندازیم یک برنامه با کاشی زنده که دارای انیمیشنی زیبا است مواجه میشویم در این کاشی تصاویر دایره ای شکل می باشند و به صورت چرخشی به طور مورب به پایین می روند که زیبایی فوق العاده ایی به صفحه استارت گوشیمان میدهد  و هنگامی که به برنامه وارد میشویم با لیست مخاطبان روبرو میشویم نکته قابل توجه در داخل برنامه People طراحی جدید آیکون های مخاطبین است که با شکل دایره ای خود، زیبایی خاصی را به خود بخشیده است.

 

دانلود ویدیو

طبق گزارش عده ایی از کاربران انیمیشن برنامه People بر روی گوشی هایشان اجرا نشده است ولی این انیمیشن بر روی بیشتر گوشی های لومیا بدرستی اجرا شده است .

نظر شما در مورد طراحی جدید برنامه مخاطبین چیست؟ آیا ویندوز ۱۰ تا اینجای کار شما را راضی کرده است؟ لطفاً نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept