برنامه های نصب شده را از خود استور ویندوز ۱۰ موبایل باز کنید

برنامه های نصب شده را از خود استور ویندوز 10 موبایل باز کنید

این روزها در مورد برنامه های مختلف ویندوز ۱۰ موبایل حرف های گوناگونی میزنیم و یکی از این برنامه ها استور این نسخه است. این استورجدید همانطور که میدانید از حالت ازمایشی خارج شد و استور قدیمی که بر روی ویندوز فون است از ویندوز ۱۰ موبایل حذف شد.

یکی از قابلیت های کوچک و جالب استور این بود که با یک فلش کوچک بر روی گزینه رایگان free نمایش میداد که برنامه مورد نظر رایگان است ولی خرید درون برنامه ای دارد، اکنون قابلیت جالب دیگری را داریم، اگر برنامه ای را نصب کرده باشید مستقیما از داخل استور گزینه بازکردن برنامه برای شما نمایش داده میشود که میتوانید برنامه را باز کنید.

در ویندوز فون ۸۱ شما متوجه میشدید که برنامه را نصب کرده اید و گزینه ای به عنوان مشاهده وجود داشت که در آن برنامه جدیدی که نصب کرده بودید را نمایش میداد ولی مستقیما به برنامه نمیرفت ولی این قابلیت در ویندوز ۱۰ موبایل اضافه شده است که هر چند کوچک است ولی قابلیتی است که تجربه کاری با سیستم عامل ویندوز را جالبتر میکند.

این قابلیت از هم اکنون که در نسخه ۱۰۱۶۶ ویندوز ۱۰ موبایل هستیم قابل دسترسی است و باید از استور جدید تشکر کرد که هر چند هنوز پر از مشکل است ولی میتوان گفت کاملا کاربردی و خوب است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept