برنامه های جدید Office و Xbox و Store در ویندوز ۱۰ نسخه ۱۰۰۸۰

لیست کامل تغییرات پیش نمایش ویندوز 10 برای گوشی نسخه 10051

اگر بخواهیم بین پیش نمایش های قبلی ویندوز ۱۰ برای گوشی نگاهی بیاندازیم اکنون میتوان گفت یک اپدیت بسیار بزرگ منتشر شد. اپدیتی که در ان طراحی جدید در برنامه های جدید را داریم. برنامه های جدید Universal Office و برنامه Xbox و فروشگاه Store جدید ویندوز ۱۰ که با گوشی های شما می آیند. برای دانلود برنامه های زیر که نام برده شده اتند بر روی لینک ها (نوشته های آبی رنگ) کلیک کنید.

توضیح مایکروسافت در مورد برنامه های جدید Office و Xbox و Store در ویندوز ۱۰ نسخه ۱۰۰۸۰

  • استور جدید ازمایشی ویندوز Windows Store Beta: این نسخه اولین نگاه به برنامه جدید استور را در ویندوز ۱۰ برای گوشی را اورده است. شما این برنامه را بعنوان ازمایشی یا Beta میتوانید ببینید. استوری که با طراحی جدیدی است و چون Universal شده است و اگر با استور جدید کامپیوتر کار کرده باشید مشاهده میکنید که یک طراحی خیلی مشابه بین این دو وجود دارد و شباهت زیادی دارند. همانطور که گفته شد هنوز در نسخه ازمایشی است و مشکلات و محدودیت هایی در این نسخه وجود دارد. ولی مثل همیشه میتوانید برنامه تان را پیدا کنید – جستجو کنید و ان را دانلود و نصب کنید. در استور جدید علاوه بر نرم افزار موسیقی و ویدیو ها نیز اضافه شده اند تا انها را نیز بوسیله استور بتوانید خرید کنید ولی اکنون در این نسخه در دسترس نیستند.
  • برنامه افیس Universal Office: با استور جدید در گوشی هم اکنون میتوانید برنامه های جدید برای Word, Excel, PowerPoint و OneNote را دانلود کنید. همانطور که میدانید این برنامه نیز در نسخه ازمایشی است و خیلی کاربران منتظر ان بودند و اکنون ما هیجان زده ایم که اکنون برای شما در دسترس است.
  • برنامه ایکس باکس Xbox: در این برنامه جدید که این هم اکنون در استور قابل دانلود برای کاربران این نسخه پیش نمایش است میتوانید قابلیت های زیادی را همگام با Xbox مشاهده کنید. از لیست دوستان – اچیومنت ها – امتیازات – پیام ها – ویدیو ها و اطلاعت بسیار بیشتر.
  • برنامه پیشنمایش موسیقی Music Preview: برنامه موسیقی نیز جدید شده است و میتوانید پیشرفت های زیادی را در ان مشاهده کنید. راحتتر کار کنید و اهنگ ها را جابه جا کنید و یا به اهنگ ها One Drive خود نیز دسترسی داشته باشید بر روی کاشی برنامه موسیقی در حال پخش را مشاهده کنید و قابلیت های بسیار بیشتر که میتوانید برنامه پیشنمایش موسیقی Music Preview از اینجا دانلود کنید
  • برنامه جدید ویدیو Video Preview: تمام ویدیو ها را در گوشی خود پیدا کنید و مشاهده کنید حتی فایل هایی با فرمت MKV . همچنین میتوانید ویدیو هایی که از ایکس باکس خریده اید را مشاهده کنید. طراحی بهتر و مدیریت بهتر نیز اضافه شده است. این برنامه پیشنمایش موسیقی Music Preview را از اینجا میتوانید دانلود کنید.
  • برنامه جدید دوربین Camera app: برنامه جدید دوربین که ان را در ویندوز ۱۰ میتوانید مشاهده کنید و ان را بعنوان پیشفرض برنامه عکاسی خود در تنظیمات قرار دهید. این برنامه هنوز کامل نیست و برای گوشی های پرچمدار هنوز قابلیت های کامل و عالی ندارد و برای استفاده از قابلیت های کامل میتوانید از همان برنامه عکاسی لومیا استفاده کنید. قابلیت های بیشتر در نسخه های بعدی اضافه میشوند تا جایی که قابلیت های کامل داده شود.

منبع: مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept