اپدیت لومیا cyan برای لومیا ۹۲۰ lumia رام UK – ایتالیا و اسپانیا منتشر شد

اپدیت لومیا cyan برای لومیا 920 lumia رام UK - ایتالیا و اسپانیا منتشر شد

اپدیت لومیا cyan برای لومیا ۹۲۰

کاربرانی که لومیا ۹۲۰ رام ایتالیا و اسپانیا و UK را داشته اند اعلام کردند که اپدیت لومیا ساین Cyan را دریافت کردند. کاربران تحت اپراتور Vodafone و O2 نیز دریافت اپدیت را تایید کردند و توانستند به راحتی اپدیت را نصب کنند. لومیا ۹۲۰ دومین گوشی است که همچون لومیا ۱۰۲۰ بعد از مدت ها اپدیت ساین را تحت اپراتور های خاص و البته بصورت عمومی دریافت میکند.

بر اساس شرایط اپدیت ها بتدریج در حال منتشر شدن هستند و ممکن است همه شما که اپدیت برایتان منتشر شده است بطور همزمان نتوانید اپدیتی را دریافت کنید. اگر شما از ویندوزفون ۸٫۱ نسخه دولوپر استفاده میکنید و در بررسی اپدیت گوشی شما هشدار ” گوشی شما بروز است” را میدهد، پس باید گوشی خود را به ویندوزفون ۸ دانگرید کنید و به ویندوزفون ۸ برگردید و سپس اپدیت لومیا Cyan را دریافت کنید.

ایا گوشی شما برای رام کشور دیگری است و اپدیت ساین را دریافت کرده اید؟ برای ما در قسمت نظرات بنویسید و البته میتوانید صفحه مخصوص اپدیت ساین در سایت ما را نیز دنبال کنید تا از اخرین اخبار برای گوشی خودتان باخبر باشید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept