اپدیت جدید فریموری لومیا دنیم Lumia Denim توسط مایکورسافت رونمایی شد

اپدیت فریمور Lumia Denim لومیا دنیم یا لومیا جین

امروز صبح مایکروسافت در برلین از فریمور Lumia Denim رونمایی کرد، اپدیت بعدی فریموری firmware برای گوشی های لومیا. این فریمور باعث میشود که اپدیت GDR1 ویندوزفون ۸٫۱ قابلیت های منحصر بفردی را برای ویندوزفون داشته باشد ویژگی هایی همچون پیشرفت عملکرد دوربین و غیره.

همانطور که میدانید یک اپدیت نرم افزاری داریم و یک اپدیت فریموری. که اپدیت نرم افزاری بر روی اپدیت فریموری سوار میشود. حال اگر نرم افزار قوی باشد و فریمور نباشد، نمیتواند تمام ویژگی های نرم افزاری را نشان دهد. پس هراز گاهی اپدیت های فریموری نیز برای سری لومیا منتشر میشود که جدیدترین ویژگی ها و البته ویژگی های خاصی را به سری لومیا اضافه میکند. با ویندوزفون ۸٫۱ که یک اپدیت نرم افزاری است ما اپدیت پیش نیاز فریموری لومیا Cyan را دریافت کردیم و اکنون برای اپدیت نرم افزاری GDR1 ویندوزفون ۸٫۱ اپدیت فریموری لومیا Denim را دریافت خواهیم کرد.

ویژگی های جدید برنامه عکاسی در اپدیت لومیا دنیم Lumia Denim

برای گوشی های همچون لومیا ۹۳۰ – لومیا ICON و لومیا ۱۵۲۰ ویژگی های زیر را اضافه خواهد کرد:

  • سرعت : با دوربین جدید Lumia Camera هیچ لحظه ای را از دست نمیدهید چون بسرعت برنامه باز میشود و بسرعت شات میزند و عکس میگیرد. عکس های جذاب که در میلی ثانیه بین شات ها میتوانید بگیرید.
  • کیفیت بالا : در حالت اتوماتیک با فشار دادن دکمه دوربین میتوانید ویدیوهایی با کیفیت ۴K و با سرعت ۲۴ frames فریم برثانیه تهیه کنید. هر فریم با کیفیت بالای ۸٫۳ مگاپیکسل است که از هر لحظه ویدیو میتوانید بعنوان یک عکس عالی استفاده کنید و ان را ذخیره کنید.
  • بهترین عکاسی : با قابلیت هایی همچون auto HDR and Dynamic Flash میتوانید بهترین عکس ها را تهیه کنیدو با تنظیمات عکاسی که بطور اتوماتیک تنظیم میشوند و یا میتوانید بعد از عکس انداختن تنظیمات را بر روی عکس پیاده کنید.
  • کیفیت : با الگوریتم جدید عکاسی میتوانید بهترین عکس ها را در نور کم تهیه کنید.

اپدیت فریموری Lumia Denim در ربع چهارم سال ۲۰۱۴ برای گوشی های لومیا ۱۵۲۰ و ۹۳۰ و ICON منتشر خواهد شد.بعد از ان لومیا ۸۳۰ ان را دریافت خواهد کرد و گوشی های دیگر به ترتیب و بعد از ازمایش ها اپدیت را دریافت میکنند. فریمور Lumia Denim برای همه گوشی های لومیا منتشر خواهد شد اما برای برخی گوشی ها ویژگی های خاصی را بهمراه خواهد داشت که در بالا به قسمتی از انها اشاره شد و در اینده اخبار کاملتری از ان در سایت ما قرار خواهد گرفت.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept