آپدیت لومیا فیروزه ای Lumia Cyan شروع شد، به تدریج از لومیا ۹۲۵ و از فنلاند

lumia_cyan_925_آپدیت لومیا فیروزه ای Lumia Cyan شروع شد، به تدریج از لومیا 925 و از فنلاند

آپدیت لومیا سیان Cyan شروع به منتشر شدن کرده است و از لومیا ۹۲۵ شروع شده است. شما ناراحتید که لومیا ۹۲۵ ندارید؟ خب این آپدیت فعلا برای کسانی است که با لومیا ۹۲۵ در کشور فنلاند هستند.
شما باید یک گوشی لومیا ۹۲۵ در فنلاند داشته باشید و بتوانید این آپدیت را دریافت کنید. اما این یک علامت خوب است و نشان از این دارد که آپدیت ها به زودی منتشر خواهند شد.

لومیا سیان چه چیزی را برای لومیا شما خواهد آورد؟  خب این بستگی دارد که شما دقیقا چه مدلی از دستگاه های ویندوزفون را داشته باشید ولی بطور کلی قابلیت هایی همچون Creative Studio و استفاده کردن از Treasure Tag و البته پشتیبانی از بلوتوث ۴ و قابلیت های بسیار دیگری که این آپدیت بصورت سیستمی اضافه خواهد کرد و البته کنترل بیشتر روشنایی صفحه را نیز در بر خواهد داشت.

در قابلیت Creative Studio شما میتوانید عکس ها را با افکت های بیشتری پیاده کنید و البته قابلیت ویرایش عکس در خود قسمت عکس ها به شما داده میشود. با قابلیت Treasure Tag نیز با خرید وسیله ای خاص و نصب نرم افزار آن دیگر شما وسایلتان را گم نخواهید کرد.

3 نظرات
  1. milad کاربر می گوید

    من لومیا ۵۲۵ دارم و لومیاcyan خودش اپدیت شده.اینم عکسش…

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      خب اپدیت لومیا cyan خیلی وقته منتشر شده دوست عزیز

  2. mohammadreza کاربر می گوید

    خیلی خوبه که بگین سیان یک رابط کاربری مخصوص ویندوز فون های نوکیاست تا با اپدیت جدید وندوز کاربرا اشتباه نگیرنش

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept