آپدیت لومیا سیان Lumia Cyan پیشرفت عملکرد دوربین را برای لومیا ۹۳۰، ۱۵۲۰ و آیکن Icon خواهد داشت.

Lumia_1520_دوربین پشتی نوکیا لومیا 1520

آپدیت Lumia Cyan  جدیدترین آپدیت نوکیا برای سری گوشی های هوشمند لومیاست که شامل پیشرفت ها و بهبودهای سخت افزاری بدنبال لومیا Black منتشر میشود، این بروزرسانی بهبود سخت افزاری برای ویندوزفون ۸٫۱ خواهد بود.

انجمن دوربین نوکیا Juha Alakarhu and Eero Salmelin که اکنون عضوی از مایکروسافت هستند،برخی اطلاعاتی که در فریمور جدید آن به نام Lumia Cyan منتشر خواهند شد را بیان کرد و البته آن را مختص مدل های خاصی از این سری گوشی ها از جمله لومیا آیکن ( با اپراتور Verizon ) و لومیا ۹۳۰ و لومیا ۱۵۲۰ خواند.

Juha Alakarhu در پرسش و پاسخ ها نشان داد که چه پیشرفت هایی در چهارمین آپدیت نوکیا خواهیم داشت و البته همراه با ویندوزفون ۸٫۱ منتشر خواهد شد.

پیشرفت های دوربین در آپدیت لومیا سیان Lumia Cyan

✔ عملکرد بهتر در نور کم
✔ رنگبندی بهتر
✔ اتوفوکوس خودکار و مداوم
✔ کیفیت بهتر فیلمبرداری
✔ عکس های با فرمت RAW (DNG) دارای عملکرد بهتری خواهند بود.

Lumia_Cyan_lede_newآپدیت لومیا سیان یا فیروزه ای نوکیا

عملکرد در نور کم انتقاد برخی کاربران بود آن هم فقط زمانی که به ویدیو میروند. بر طبق گفته های Alakarhu کاهش نویز در تصویر و وضوح بیشتر یکی از اصلی ترین تغییرات در لومیا سیان خواهد بود.

رنگبندی بهتر تصاویر و کیفیت فیلمبرداری بهتر نیز به این فریمور اضافه خواهند شد که بر طبق گفته های Alakarhu بر روی آخرین دستگاه های لومیا با قابلیت PureView اجرا خواهند شد. اتوفوکوس خودکار در برابر فوکوس دستی دوربین می آید که شتاب فوکوس بر روی عکس بشدت بیشتر میشود و برای عکاسی اجسام متحرک عکاسی راحتتری را خواهیم داشت.

صحبت از سرعت شد، Salmelin گفت: سرعت شات به شات عکس ها در برنامه جدید عکاسی پیشرفت داده ایم، که این قسمتی از تغییرات لومیا سیان خواهد بود.” ما نمیدانیم این تغییر سرعت چقدر خواهد بود ولی آنچه مسلم است اینست که سرعت عکسبرداری بهتر از این چیزی که هست خواهد شد.

براساس تکنولوژی PureView که اکنون تحت لیسانس مایکروسافت است و از نوکیا خارج شده Salmelin افزود: تمام تیمی که تکنولوژی PureView را توسعه داده اند اکنون بخشی از مایکروسافت هستند پس ما سخت کار میکنیم تا این تکنولوژی را نیز بهتر کنیم و آن را توسعه دهیم.

در پایان نیز Alakarhu اضافه کرد که قابلیت ویرایش فایل های RAW بصورت مستقیم ممکن است بخشی از چهارمین آپدیت لومیا باشد، فوق العاده است ولی مشخص نیست که این قابلیت یک برنامه جدا باشد یا بعنوان یک برنامه سیستمی نصب گردد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept